Kız arkadaşım ile büyük kavga ettik ve benden ayrıldı?

10 aylık bir ilişkimiz vardı. Sürekli güven problemleri yaşıyorduk. Normalde ayrılık muhabbetine bu kadar takılan birisi değilim. Fakat kendisini çok seviyordum. Kızın ilkiyim. En son kavgamızda iş arkadaşlarının yanında tartıştık. Sebebi ise eski sevgilisi ile konuştuğunu düşünmemdi. Daha öncede buna benzer bir şey yaşamıştık. Ama bu sefer çok öfkeliydim. İş yerine gelip rahatsız etmek ve ailesine bu tarz bir şey yaptığını söylemek ile tehtid ettim. Elbette böyle bir şey yapmam ama o sinir ve öfke ile kendimi kaybetmiştim. 4 gündür ayrıyız. Artık beni istemediğini söyledi. Yaşadığım şehirde onun için kalmıştım, normalde başka bir yere taşınacaktım. En son konuştuğumuzda gidiyorum buradan bir daha dönüşü olmayacak dedim yolun açık olsun dedi. Kabullenmiş büyük ihtimalle. Evet büyük eşşeklik ettim ve hatalıyım. Ama bir insan seviyorsa bu kadar kolay vazgeçebilir mi ilkinden bile? Yardımcı olabilir misiniz bu ilişkiyi tekrar nasıl düzene sokabilirim?

Kız arkadaşım ile büyük kavga ettik ve benden ayrıldı?
Cevapla