Markette çalışan kıza nasıl açılacağım yaa 30 yaşından sonra ergen gibi aşk acısı çekiyorum?

Havadan sudan muhabbet kurabildim ama ne ismini ogrenebildim nede erkek arkadaşı var mı onu bile bilmiyorum şıp sevdi biri degilim ama buna sıp diye aşık oldum resmen
Markette çalışan kıza nasıl açılacağım yaa 30 yaşından sonra ergen gibi aşk acısı çekiyorum?
Cevapla