Sevgilisi olduğu halde eski sevgilim neden beni istiyor?

1 ay önce ayrıldık. Çok aktif olmayan arkadaşlarımızın ekli olmadığı bir platformda bana hep gönderme yapıyor orada takipleşmiyoruz ama arada bakıyorum. Sonuçta üzerinden 1 ay geçti zaten başkası hayatında var ve inanılmaz mutlu görünüyor. Bu kadar mutlu olan biri neden sürekli bana gönderme yapıyor? Ayrılık ortak karardı. Gitmene o sebep oldu.

Dalga mi geçiyor? Ve benim de şu an flört ettiğimi düşünüyor yani biri yok hayatımda öyle zannediyormuş.. ee buna rağmen neden beni istiyor? Sürekli unutamıyorum vs yazıları yazıyor.

Sevgilisi olduğu halde eski sevgilim neden beni istiyor?
Cevapla