Hastalığımın arkasına sığınıp bekar kalasım var, sizce mantıklı mı aşktan da soğmadım ama ona aşk duygusu yaşatacak keyfim de yok?

Aşktan , hayattan , çevre değişikliği , taşınmalar , duygusal 😭 manada güçsüz olmamdan kaynaklanan duygusal problemler den dolayı hastalık 🦠 sahibi oldum ama iyileşiyorum ❤️‍🩹, iyileştim sayılır.. Fakat bunu kullanıpta bekar kalma şansım da var..

Yani bekar olsam kalsam kimse bana neden evlenmiyorsun demez çünkü emekli de oldum. Babamdan annemden destekte alıyorum. Maddi manevi hiç bir eksiğim de yok, ilerde de olamayacak …

Kendimi birine yamamadım hiç. Hep aşk 🫶 dedim, hep zoru istedim ama artık duruldum ve aşkı sevgiyi hissettiğim insanı da istemiyor gibiyim çünkü böylelikle kafam rahat 😌.. Hayatımda bir eksiğim yok vs ve acı 😣 çekmekten , üzülmekten artık haz 🤩 alıyorum ne yalan 🤥 söyleyim?

Hastalığımın arkasına sığınıp bekar kalasım var, sizce mantıklı mı aşktan da soğmadım ama ona aşk duygusu yaşatacak keyfim de yok?
Cevapla