Hep alttan aldığın , seni incitmekten korkmayan insanlar sonradan pişman olur mu?

Hep çok iyi davrandım nerdeyse 2 yıldır kalbini kırmamak , moralini bozmamak için herseyini kabul ettim. Bana çok kötü davrandı ama ben sevdiğim kişiye kaba bile davranamam. Ona karşı hep çok dürüstum ve ona vazgeçilme korkusunu bile hic yasatmadim hep yanında olduğumu hissettirdim. Beni aldattı ve şu an o kızla çok mutlu duruyor. Bana bir kuru dal bile almamıştı kızı hediyelere boğuyor. Ama bana onu sevmediğini söylüyor umurumda değil ama çok zoruma gitti. Değerimi anlamsini isterdim
Hep alttan aldığın , seni incitmekten korkmayan insanlar sonradan pişman olur mu?
Cevapla