Ben uzun zamandır biriyle konuşmuyordum, çok harika anlaşıyoruz ama görüşünce adam kayboldu. Neden böyle oluyor anlamıyorum?

Dış görünüş orta düzeyde, zaten canlı görüşene kadar resim videoyla falan görüşüyoruz, çok iyi anlaşıyoruz (bu ilk böyle olmuyor) görüşünce de adam hiç yazmıyor, ben zaten yazmam. Bunun nedeni ne sizce?
Ben uzun zamandır biriyle konuşmuyordum, çok harika anlaşıyoruz ama görüşünce adam kayboldu. Neden böyle oluyor anlamıyorum?
Cevapla