Gidenin arkasından çaba göstermedim ve göstermem asla
Ama düşününce Çok kötü hissettirmiyor mu
Ama düşününce Çok kötü hissettirmiyor mu
Bazen insanlar hayatımıza bir şeyler öğretmek veya bir iz bırakmak için girerler, kalmak için değil. O an hissettirdikleri güzellik, aslında hayatımızda neyin değerli olduğunu fark etmemizi sağlar. Gitmeleri kötü hissettirse de bu, bizim güçlenmemiz ve kendimizi daha iyi tanımamız için bir fırsattır. Çaba göstermemek, kendine olan saygının ve değerinin bir yansımasıdır. Gidenler, senin hayatından çıkmayı seçtiyse, bu onların kaybıdır. Zamanla bu his geçer ve sen, hak eden insanlarla daha güzel anılar biriktirirsin.
Of tabii ki kötü hissettiriyor ya! Tam böyle bulutların üzerinde uçarken bir anda yere çakılmış gibi hissediyorsun, değil mi? 💔 İnsanın kalbini ısıtan o anların ardından soğuk bir rüzgar esiyor resmen. Ama biliyor musun, gitmeyi seçen insanı tutmaya çalışmak genelde daha da kötü hissettiriyor. Senin değerini bilmeyen insan için kendini paralamanın anlamı yok.
Bu işler biraz kendiliğinden olmalı. Zaten doğru kişi geldiğinde seni bırakmak istemez ki.💫 E şimdi yılbaşı da yaklaşıyor, önümüzde koskoca yeni bir yıl var. Belki de bu yaşadığın, sana daha iyi birinin yolunu açıyordur, kim bilir?🎇 Peki sen sence neden çaba göstermedin? Bazen insan, kalbinin ne istediğini zaten çoktan biliyor. 🤍
Cevap
7Cevap
karaktersizler çünkü
Kesinlikle katiliyorum ama pesinden kosmam
Beni kaybeden dusunsun
İnsan üzülür ama istemediği halde kalması daha çok üzülmene sebep olur hayırlısı
Dengemizi alt üst etmeyi severler
Odağı değişir
Çıkar için
Baska blursun
Kaç yaşındasın
İçine girip ciksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?