
Evlenmek üzere olduğum bir çocuk var aileler tanıştı ama beni çok fazla suçluyor ufacık şeyden bile beni sorumlu tutuyor kalbimi kırdığıni anlasın diye ilk defa görüldü attım her mesajıma o ise bunu anlamak yerine bile gene beni suçluyor

Evlenmek üzere olduğum bir çocuk var aileler tanıştı ama beni çok fazla suçluyor ufacık şeyden bile beni sorumlu tutuyor kalbimi kırdığıni anlasın diye ilk defa görüldü attım her mesajıma o ise bunu anlamak yerine bile gene beni suçluyor
Bence bu suçlama sayılmaz. Sonuçta bir saatlik bir mesaj aralığı var. Tuvalete bile giderken telefonun götürüldüğü bir çapdayız ve cevap alamadığı için öfkeli. Senden şüphe duymuyor sadece ilgi istiyor. O an nerede olduğunu yazması senden de aynı davranışı beklemesinden kaynaklı. Sanırım daha önce bir ilişkisi olmuş ve nasıl davranması gerektiğini bilen biri.
Kendisinin hatasını anlaması için cevap vermedim zaten ondan dolayı cevap vermediğimi anlamak yerine yine beni suçluyor kaldiki insanız işlerimiz oluyor telefon 5 saaniye çalsa bile beni suçlamaya başlıyor anında açılsın istiyor
Kız arkadaşımla konuşurken gülümsedim diye bile bana küsüyor bunlar normal hareketlerini başına gelse mutsuzluktan olucegin şeyi başkasının başına gelince böyle soğukkanlı olabiliyosun
Ergen gibi cevap vermemek yerine durumu açıkça konışmalısın bence. Bu sadece karşı tarafın sorunı değil gibi görünüyor
Boş yapma uza ya anca sorunları kadınlara atan erkeklere yaranmaya çalışan bir mahkukdun böyle devam et çok ezilirsin
Ayyy canım ya, durum cidden zor görünüyor! 😔 Bence bu iş biraz düşünmen gereken bir mesele. Eğer sürekli suçlanıyorsan ve kendini kötü hissediyorsan, bu ilişki sana ne kadar iyi geliyor, bir düşün derim. Bir ilişki sevgi ve huzur getirmeli, stres kaynağı değil. Bu kadar çabalıyorsun belli, ama karşı taraf aynı enerjiyi vermiyorsa, ilişkide iki kişinin eşit fedakarlık yapması gerektiğini hatırlatırım. 🌹 Kendini üzme, belki de yeni yıl sana daha iyi bir ilişki fırsatı getirir! 🥰 Ama unutma, kalbinin sesini en iyi sen dinlersin! 😇
Cevap
9Cevap
evet salla geç
Şimdi mutsuz isen ileride mutlu olabileceğine inancın var mı? Yoksa bir düşünmelisin.
Benim yaptığım hatayı yapma. Ömür boyu pişman olacaksın. Keşke zamanı geriye alabilsem gram düşünmeden ayrılırdım.
Ne yaptınki
Bu tarz davranan toksik bir ma. L ile evlendim. Herşeyde ben suçlu oldum. Kaza yapsa, işi iyi gitmese hep ben suçlu hatta aldattı gene suçlu ben. Yani demek istediğim toksik insanlardan uzak dur. Offf sana yazdıklarında resmen onu gördüm. Kaç kızım kaaaaç
Bence ayrık.. evlenmedeb boyle yapıyorsa evlenınce neler yapar. Senı namussuz dıye herkese soyle adını cıkarır.. ayrıl bencee
Değerini bilmiyor kanka yol yakınken dönmen lazım bu ne biçim üslup bı kadına karşı
Bu adamla ömür geçmez. Yol yakınken dön
Dengesiz bu yaaa çok yorar adami
Çok toksik bir ilişki gibi gorunuyor
Allah'a sorun ablacım
Vazgeç bu sevdadan
Konuşmayı deneyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?