Kadınlar hep yalnızlıktan şikayet ederler ama şöyle bir sokağa çıktığımızda hiç yalnız değiller neden?

Hep yalnızlıktan şikayet ederler ama sürekli etraflarında bi teselli ikramiyesi bulunur şahsi fikrimdir erkek kadar yalnızlık çekseler kafayı yerler ne yapacaklarını bilemezler. Merak ettiğim şu yalnızım diyipte yalnız olmayanlar niye dürüst olmuyorsunuz deyinkivyalnız olamıyoruz ilgi delisiyiz etrafımızda insan hep olur diye neden itiraf edemiyorsunuz. İnsanlık ne çektiyse hep bu mağdur edebiyatı yapanlardan çekti. Bir erkeğin geceleri nasıl ağladığını bazen ailesinden arkadaşlarından bile nasıl saklayarak sessiz sessiz içine ağladığını biliyormuydunuz. Ayrıca erkek kız gibi hemen ufak bi sorunda antidepresana sarışmaz bırakınnşu antidepresanları size zarar veriyor görmüyorsunuz kendi mücadelenizle bişeyleri kafaya takmamayı öğrwnin naçizane tavsiyemdir beni lütfen yanlış anlamayın...
Kadınlar hep yalnızlıktan şikayet ederler ama şöyle bir sokağa çıktığımızda hiç yalnız değiller neden?
Cevapla