Kadınlar "kendilerini geliştirdikçe" yalnızlaşıyor. Sizce kadınlar neden yalnız?

Kadınlar kendilerinden güçlü ve kendini geliştirmiş bir erkek istiyor ee birazda parası olan tabii :D Ancak kendini geliştiren kadın aynı şartlarda olan bir erkeği artık normal gördüğünden istemiyor peki sizce nasıl

Kadınlar kendilerini geliştirdikçe yalnızlaşıyor. Sizce kadınlar neden yalnız?
Güncellemeler
1 yıl
Aşk ilişkileri kategorisi olarak düzeltir misiniz? @KızlarSoruyor
Kadınlar "kendilerini geliştirdikçe" yalnızlaşıyor. Sizce kadınlar neden yalnız?
Cevapla