Su yaşıma kadar sanaldan ciddi iliski yasamak isteyenleri hep reddettim. Sizce doğru mu ettim?

Instagram, KS, Twitter vs fark etmeksizin ciddi konuştuğum ve değer verdiğim insanlar dahi olsa reddettim

Ama şimdi görüyorum, çevremde çoğu evlenen kişiler hep sanaldan tanışmışlarrr. Oyunlardan bile tanışanlar var.

Acaba katı olmamak daha mı doğru olur bu konuda?

Su yaşıma kadar sanaldan ciddi iliski yasamak isteyenleri hep reddettim. Sizce doğru mu ettim?
Cevapla