Eski sevgilim nişanlandığı hâlde hâlâ bana yazıyor neden?

iki yıllık bir ilişkimiz vardı çok seviyorduk birbirimizi ailem istemediği için ayrılmak zorunda kaldım çünkü annem benim yüzümden sağlık problemi yaşadı ve onu kaybetmekten korktum
üç yıl boyunca ulaşmaya çalıştı ben de ulaşmaması için elimden geleni yaptım
benim ondan sonra ilişkim olmadı hiç ama o biz ayrıldıktan üç yıl sonra nişanlandı ama nişanlandığı hâlde iki üç ayda bir bana yazıyor ve nasıl olduğunu merak ediyorum diyor
âşık mısın nişanlına diyorum evet aşığım diyor neden hâlâ bana yazıyorsun sadık kal ona o zaman diyorum
merak ediyorum seni diyor
aklıma gelince boğazım düğümleniyor diyor
evlenecek üç ay sonra evlenmemi istemiyor musun diyor
arkadaşlar amacı ne sizce?
Eski sevgilim nişanlandığı hâlde hâlâ bana yazıyor neden?
Cevapla