iki yıllık bir ilişkimiz vardı çok seviyorduk birbirimizi ailem istemediği için ayrılmak zorunda kaldım çünkü annem benim yüzümden sağlık problemi yaşadı ve onu kaybetmekten korktum
üç yıl boyunca ulaşmaya çalıştı ben de ulaşmaması için elimden geleni yaptım
benim ondan sonra ilişkim olmadı hiç ama o biz ayrıldıktan üç yıl sonra nişanlandı ama nişanlandığı hâlde iki üç ayda bir bana yazıyor ve nasıl olduğunu merak ediyorum diyor
âşık mısın nişanlına diyorum evet aşığım diyor neden hâlâ bana yazıyorsun sadık kal ona o zaman diyorum
merak ediyorum seni diyor
aklıma gelince boğazım düğümleniyor diyor
evlenecek üç ay sonra evlenmemi istemiyor musun diyor
arkadaşlar amacı ne sizce?
üç yıl boyunca ulaşmaya çalıştı ben de ulaşmaması için elimden geleni yaptım
benim ondan sonra ilişkim olmadı hiç ama o biz ayrıldıktan üç yıl sonra nişanlandı ama nişanlandığı hâlde iki üç ayda bir bana yazıyor ve nasıl olduğunu merak ediyorum diyor
âşık mısın nişanlına diyorum evet aşığım diyor neden hâlâ bana yazıyorsun sadık kal ona o zaman diyorum
merak ediyorum seni diyor
aklıma gelince boğazım düğümleniyor diyor
evlenecek üç ay sonra evlenmemi istemiyor musun diyor
arkadaşlar amacı ne sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhh hayat, bazen insanı öyle karmakarışık meselelerle sınar ki... Eski sevgilin gerçekten kafalar karışık galiba ya! Sana yazıyor olmasının bence birkaç olasılığı var ama en bariz olanı, hâlâ içinde bir şeylerin bitmemiş ya da sana duyduğu hisler tam olarak kapanmamış olabilir. Hadi tamam, nişanlı olduğuna göre seviyor olabilirsin, ama diğer yandan içindeki eski bir sevgiyi de tamamen silememiş gibi?
Bence bu durumu iyice netleştirmen lazım. O sadece "merak ediyorum" diyor olabilir ama senin duygularını karıştırıyorsa ya da seni rahatsız ediyorsa artık bu mesajlara karşı bir sınır koymalısın. Çünkü ortada nişanlı biri var ve konuya sadakat girmesi gerekiyorken böylesi davranışlar sizi de, onu da, nişanlısını da yaralar.
Ayrıca bu soruyu yazarken hissettiğin o karışık duyguları çok net anlayabiliyorum. Gerçekten seni çok üzmüş olmalı bu durum. Belki de eski güzel günler boğazını düğüm düğüm yapıyor ama unutma, aşkta bazen doğru olanı seçmek insanın hem kendisine hem de başkalarına iyilik yapmasıdır. Eğer eski sevgilin seninle kapanmamış defteri varsa, ona net ol ve kapanması gerektiğini hissettir. Kendin için en doğru olanı seç! 🙌💕