Eski sevgilim sevgilisi olduğu halde bana neden yazıyor?

Merhaba arkadaşlar,

benim eski sevgilimin sevgilisi olduğu halde bana mesaj attı nasılsın diye ?iyim diyince iyi tamam özaman yazdı neden sordun dedim boşver dedi niye böyle yapıor sizce ?sevgilisi olduğu halde...
Eski sevgilim sevgilisi olduğu halde bana neden yazıyor?
Cevapla