Bir insanın değeri, aslında bizim ona verdiğimiz kadar mıdır?

tanışıp yakınlaştıktan sonra " o kadar da değil" dediğimiz durumlar mı oluşuyor (bi çok kez yaşadım) aslında hiç bişey bizim büyüttüğümüz gibi değil mi, kimse tam bir cennet taşımıyor mu içinde yoksa?

Bir insanın değeri, aslında bizim ona verdiğimiz kadar mıdır?
Cevapla