Her şey yolunda giderken aşık olmamam gereken birjne aşık oldum ne yapmalıyım?

Dul bir adama aşık oldum beni kendine aşık etti tek amacı da cinsellik bence çünkü bir geleceğimiz olamaz ben 19 yaşındayım o 40 nasıl böyle oldu anlamıyorum oysa hiç böyle bir niyetim de yoktu ben yksye hazırlanıyorm netlerim iyi tıp fakültesini tercih edicem geleceğim parlak o ise dul bir geleceğimiz olamaz zaten ilişki yaşasam bana olan ilgisi azalır mı acaba bu seferde

Her şey yolunda giderken aşık olmamam gereken birjne aşık oldum ne yapmalıyım?
Cevapla