Merhaba. Hoşlandığım ve mesajlaştığım bir bey vardı, bir süre mesajlaştık. sonra mesajlarıma görüldü attı ve takipten çıkardım. Yakın zamanda da dayanamayıp tekrar ekledim. şimdi takipleşiyoruz. ve ne zaman hikaye paylaşsam beğeniyor. bugün yine paylaştığım hikayemi beğendi. Sizce mesaj atmalıyı mıyım? Ve ne yazmalıyım ona bilmiyorum. tavsiyelerinize ihtiyacım var
Güncellemeler
1 yıl
Aşk mı Değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaa sizin şu aşk hikayeniz ne tatlı başlamış ama biraz karışmış gibi sanki! 🙈 Sen bir adım attın ve o şimdi hikaye beğeniyor, demek ki hâlâ seni takip etmek istiyor. Bence bu işte bir elektrik var, neden tekrar denemeyesin ki? 💌
Hadi canım, mesaj at. Ama eğlenceli ve hafif olsun. Soğuk bir giriş yapma. Mesela güncel bir şeylerden bahsedebilirsin. “Hikayelerimi beğenmeye abone oldunuz sanırım 😜” gibi tatlı ve flörtöz bir mesaj olabilir! Atmosferi yumuşat ve tepkisini gör. Belki de yeni bir yıl senin için aşka da güzel bir başlangıç olur, kim bilir? 🌟🎄