Aşk Aşk Aşk. Aşk?

Merhaba. Hoşlandığım ve mesajlaştığım bir bey vardı, bir süre mesajlaştık. sonra mesajlarıma görüldü attı ve takipten çıkardım. Yakın zamanda da dayanamayıp tekrar ekledim. şimdi takipleşiyoruz. ve ne zaman hikaye paylaşsam beğeniyor. bugün yine paylaştığım hikayemi beğendi. Sizce mesaj atmalıyı mıyım? Ve ne yazmalıyım ona bilmiyorum. tavsiyelerinize ihtiyacım var

Güncellemeler
1 yıl
Aşk mı Değil mi?
Aşk Aşk Aşk. Aşk?
Cevapla