Özgüven düşüklüğü nedeniyle kız arkadaşım olmuyor, siz ne düşünürsünüz?

Ne yaparsam yapayım kimseyle mutlu olamayacakmışım gibi geliyor. Sanki çok fazla eksiğim var ve bir gün terk edilecekmişim gibi, yani özgüvenim yok. Boyum 1.85, kumralım, klasik giyinirim, tipim iyi derler, sayısalcıyım, türkiye'nin en iyi 3 üniversitesinden birinde sınıfta ilk üçteyim, 4 dil biliyorum vs. vs. Ama dediğim gibi özgüvenim düşük. Kızlar ne düşünürsünüz, sizce neyim eksik, eksim miyim, böyle birisi hakkında ne düşünürsünüz, ne tavsiye edersiniz?

Özgüven düşüklüğü nedeniyle kız arkadaşım olmuyor, siz ne düşünürsünüz?
Cevapla