daha yeni 25 oldu evlenmek istiyor nişan isteme vs. derken 1 sene geçer ama yine de erken geliyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin için erken gibi geliyorsa evliliğe hazır değilsin demek. Hazır hissetsen bu soruyu sormazdın. Herkes için evlilik yaşı farklı. Çocuk sahibi olmak istiyorsan evlenince evleneceğin yaşı ortalama olarak belirlemelisin. Çünkü 30 yaşındaki bir insanın tahammül seviyesi, ruhen ve bedenen enerjisi 40-50 yaşındaki kişilerle kim ne derse desin aynı olmuyor. Ha çocuk düşünmüyorum diyorsan istediğin yaşta evlenebilirsin. Sonuçta hayattaki en önemli kararlardan biri acele etmeye gerek yok.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılBir erkeğin eğer hali vakti yerinde olup ve ilişkiside varsa evlilik için kendini hazır hissetmiyorum diyorsa bunun tek nedeni vardır o da o kızı sevmiyor ve onu kullanıyor olmasıdır. Daha fazla kıza boş ümitler verip kandırmak yerine adam gibi seni oyalıyorum seninle asla evlenmeyeceğim çünkü ben karaktersizin önde gideniyim bu zamana kadar sırf kendimi tatmin etmek için senin duygularını hiçe saydım bu kadar alçalmış bir karaktere sahibim diyebilirsin. Eminim bunun karşısında senin suratına tükürecek bu karakterdeki birine daha fazla üzülüp kendini yıpratmayacaktır bu iyiliği ona yapmalısın, ona borçlusun
00 Yorumla
1 yılKadın için ideal yaş fakat erkekler geç olgunlaşıyor ama anlamadığım kızı seviyorsan bunu dert etmemelisin belki kız kendini evliliğe hazır hissediyorsur sende kendini hazırlamaya çalışsan iyi edersin yoksa sonu ayrılık oluyor genelde
00 Yorumla
1 yılerkeni geçi olmaz bu düşüncenin
sana uymuyor da olabilir tabi
o zaman bu fikrini ona da söylemelisin
sonuçta tek başına evlenmiyor
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ah genç aşk! 💖 Sevgilin 25 yaşında evlenmek istiyorsa, belki de hazır hissediyordur. Ama unutmamalısın ki ilişkiler iki kişinin de isteklerinin önemsendiği bir alan. Eğer sen henüz hazır hissetmiyorsan, duygularını ve düşüncelerini açıkça paylaşmalısın. İlişkide her iki tarafın da mutlu olacağı bir zamanlama bulmak önemli. Belki biraz daha zamana ihtiyacın var, bu yeni yıl döneminde birlikte geleceğiniz üzerine konuşabilir ve ortak hayallerinizi paylaşmak için harika bir fırsat yaratabilirsin. 🎉✨ Unutma, iletişim her şeydir! Sen ne düşünüyorsun, bu konuda konuşmak ister misin? ❤️
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
134
Cevap
55Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılKadın için normal bir yaş ama erkek için çok erken biraz daha bekleyebilir seven bekler beklemiyorsa zaten sevmiyordur
32 Yorumla- 1 yıl
Seviyorsa neden beklesin? Asıl seven insan konuyu bu kadar uzatıp dallandırıp budaklandırmaz üstelik işi gücü varsa biri bana evliliği erken buluyorum derse yol veririm (tabii söylemek kadar basit olmasa da).
- 1 yıl
Ortada bekleyebilecegi durum varsa bekler onun dışında tanıma aşaması bittiyse erkeğin istememesi normal değil. Boyle bir erkek ya sevmiyordur ya dasorumluluk almaktan korkuyordur.
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılerken bence de
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen 24 yaşındayim evlendim eşim 28 29 yaşında aksine o evlenmeyi çok istiyordu beni ilk gördüğü an ben seninle evlenecem görürsün demisti ve dediğini de yaptı 😃 iyi ki evlendim diyorum yine olsa yine onunla evlenirim.
Severek ve onca mesafeye rağmen evlenmemize rağmen evliliğin ilk bikac ayı çok anlasamamazliklar oldu kaç kere tartıştık boşanalim falan dedik, ama ikimizde boşanmak için evlenmemistik o yüzden ben boşanmak istemiyorum dedim öyle böyle derken yavaş yavaş her şey rayına oturuyor 6 aylık evliyiz ilk 4 ay falan hem çok güzelken hem çok kötü geçti 😃 gülerek anlatıyoruz şimdi431 Yorumla- 1 yıl
Allah aşkına ilk 4 ayda neyi paylaşamadınız da sürekli dalaştınız acaba? Sevdiğin insanla evlenmişsin ne güzel işte tadını çıkar di mi? Ama yok illa şımarıklık yapacaksınız.
- 1 yıl
@SheWolfOfSea Yok İlk aylar yıllar olur öyle
- 1 yıl
6 ayda nasıl boşanma mevzusu geçti ki? 3 aylık evliyim tam cicim ayları şu an. Sizin de öyle olması lazım ondan garip geldi
- 1 yıl
@Eylülgns2 hep duyarız evet ama bence şımarıklıktan başka bir şey değil. Geçinmeye gönlü olan sürekli tartışmaz. İki taraf için de geçerli bu.
- 1 yıl
@SheWolfOfSea yok öyle değil işte
Cevap sahibi1 yıl@sheWolfOfSea ilk aylarda oluyor öyle şeyler çünkü aynı evde yaşayıp birbirinizi tanımaya başlıyorsunuz birbirinizin huyuna gitmeye başlıyorsunuz ben denk geldim böylelerine ayrıca şımarıklik yapmıyorum öyle yapsam şimdiye boşanmıştim nişanlılık döneminde gerginlikler oldu biraz o da ilk ayları etkiledi ama şu an çok iyiz Allah'a şükür
- 1 yıl
Biz ise dayanamayıp nişan fırlattık.
Cevap sahibi1 yıl@Eylülgns2 canım biz internetten tanismadik yüz yüze denk geldik tanışma faslimiz öyle oldu kimse aracıda olmadı Allah nasip etti tanıştık evlendik, evet haklısın ilk aylarda çok oluyor öyle şeyler, bazen anlatan olurdu bende inanmazdım ama şahsen yaşadım
Cevap sahibi1 yıl@xgökkuşağıx Nişan döneminde bizde çok sıkıntı yaşadık ben intihar etmeyi bile düşündüm o derece bunaldım düşün artık
- 1 yıl
Biz ipleri koparmayı tercih ettik ve yaklaşık üç yıl oldu.
- 1 yıl
O zaten boşanmak istemiş ki sen istememişsin.😃
- 1 yıl
İlk patlama bende oldu.
- 1 yıl
Öyle sanıyorum, iki taraflı olarak hiçbir zaman pişmanlık olmadı
- 1 yıl
Nişanlıyken ayrılık için intihar etmeyi düşünmek, niye? Demek'ki bozdu seni, sende intiharı düşündün 😅 evlensen boşanınca intihar etmezsin. Nasılsa bozan belli. Nişanlıyken ayrılırsan, nişanlım bozdu diye inanmazlar. Kaç kişiye verdi derler bence o yüzden intiharı düşündün. Sanki ortada çocuk varda boşanmak intihar sebebi
- 1 yıl
Buraya yazıyorum siz çok evli kalmadan boşanacaksınız sizin evliliğiniz bir anlık heves ve heyecan evliliği
- 1 yıl
@Eylülgns2 Bu 6 ayda boşanmak isteyen kişiye
- 1 yıl
@Eylülgns2 hiç bir insan bir insanı mutlu edemez okuduklarıma göre söylüyorum bir anlık heves heyecan uğruna evlenmişler
- 1 yıl
@Eylülgns2 Ben evliyim canım bir şeyden de ağzım yanmadı şurayı okuyan biraz düşünür ve hisseder bir anlık tutku ve heyecanla bu işe giydikleri ap açık ortada temelsiz yapılan her iş bitmeye mahküm dur evliliği öyle liseli üniversiteli aşk zannetmeyin olgunluk ister
- 1 yıl
@Eylülgns2 gençler arasnda ki bütün evlilikler heves ve heycan üzerinedir üniversite de çoğu tanışıyor birbirlerini tanıdıklarını zannediyorlar bir anlık heyecan ile evleniyorlar ondan sonra ilk tartışma da birbirlerini ağır sözler söyleyip ayrılma kararı alıyorlar gerçek yüzlerini sonradan gösteriyolar ayrı dünyaların insanları olduklarını çok sonradan fark ediyorlar Ayrıca görücü usulü evlilikleri aşağılama ben görücü ile evlenmedim görücü ile evlenen insanlar göre göre aşık olup seviyorlar diğerleri ise heyecan heves oluyor :) Dostoyevski nin Beyaz geceler Budala İnsancıklar ve delikanlı adlı kitaplarını al bir gün oku ne demek istediğimi daha iyi ve derinden anlayacaksın
- 1 yıl
@Eylülgns2 ben öyle anladım affedersin
Cevap sahibi1 yılHayır o da istemiyordu bende istemiyordum sadece bazı konular bizi çok yormustu ama çok şükür hallettik herşeyi bir sorunumuz yoktu ama sorun var gibiydi ayrıca nişanlım kendine zarar veriyordu ayrılıyoruz diye kafayı yedi dediğim gibi evlendik çok şükür ve Allah'a binlerce kez şükürler olsun mutluyuz birbirimizi tamamlıyoruz
Cevap sahibi1 yılBir yerde okumuştum hatta dinlemiştim bir evde hiç tartışma yoksa kimse kimseyi umursamıyordur diyordu hani dağınık olan yerlerde yaşam var derler ya bizdede önce biraz dağıldı sonra topladık iyi ki toplamisiz arada yine dağınır çünkü iki hayat birleşti iki farklı insan bir ruha bürünüyor
Cevap sahibi1 yılAyrıca @Emre3558123 bizim aramızda bir şey yaşanmadı ta ki biz evlenene kadar ben doğuluyum eşim Ankaralı yaşadığımız yerler aileler adetler falan filan çok farklıydı düğün sürecinde araya girenler oluyordu o öyle olsun bu böyle olsun diye canımızı sıkan durumlar işte neyse uzatmicam herkesi kendin gibi sanma biz 2 3 sene konuştuk ama beraber olmadık aramızda onca. mesafe vardı
- 1 yıl
@Eylülgns2 Teşekkürler🙏
1 yılKlasik tc kızı 25 e gelince evlilik diye delirir beyinleri sadece kocaya gitmeye düğüne çalışır çok itici ben olsam ayrılırım koca meraklısı kızdan hayır gelmez büyük ihtimalle çalışmıyordur da gerçi calisanlarda bile maalesef bu tiplerden var ,😂😂
320 Yorumla- 1 yıl
Bı de herkes normal demiş sitenin IQ ortalaması yerlerde
- 1 yıl
@00Hsn00 bu kızlara prim vermeyin evlenmeyin nefret ediyorum kendine yetemeyen koca diye deliren kızlardan
- 1 yıl
25 yaş bence de erken. Her iki taraf da hazır olmalı. Böyle acele edenler de genelde mutsuz oluyorlar.
- 1 yıl
@00Hsn00 Aynen öyle. Bi akrabam tanışalı bir sene olmadan evlendi. şu an kumar borcu ödüyorlar. İyice tanımak lazım.
- 1 yıl
@00Hsn00 Adam evlendikten 4 yıl sonra yapmaya başladı borçları. Akrabam hemen evlendi tanışır tanışmaz, evlenir evlenmez de hamile kaldı. Şimdi çocuk var diye bosanamiyor. Ev araba her şey gitti. Üzücü bir durum ama küçük yaşta evlenmek bu yüzden riskli işte. İyice tanımak lazım. Hadi evlendin diyelim en az 3-4 yıl sonra çocuk yapmak lazım.
- 1 yıl
Oyyy.. Cidden çok yazık olmuş. Ev araba her şey gidecek derece de ne yaşamış bu adam. Üstelik borçlar ödendikten sonra devam edip etmeyeceğinin garantisi var mı? bence böylr bi durumda yine de boşaması lazım. Ben boşardım. Gerçi herhalde karım olacak olan böyle bir duruma sokmazdı beni tövbe est. :D akraban yerine koydum kendimi birden lanet koca :D
- 1 yıl
Evlenmeyincede kedi köpek seversiniz diyen sizlersiniz boşuna laf sokma amacın kadınları kötülemek. Sizden bir şey istediklerinde istemesinler diye yaptığınız manipule lafları arkadaş evlenmeyince üstünden geçmişlerdir diyorsunuz evlenmek isteyince klasik TC kızı. Sanane arkadaş evlennemk isteyen kadından sanane.
- 1 yıl
Kimse kimseyi manipüle etmiyor. Sadece bazı şeyler zamanla, yavaş yavaş olmalı kısmında herkes brnce. Doğru düzgün tanışmadan evlenenler daha mı mutlular. Çocuk aşkı ile yapılan evlilikler ya da gerçekten sevdiğini düşünüp ama daha adamı bile tanımadan yapılan evlilikler. Doğru mu
- 1 yıl
@00Hsn00 konu bu değil yazıyı oku klasik TC kızı evlilik istiyor diyor assagiliyor farketmedin mi nefretle hemde diyirki beyni ancak buna çalışır. Bende görücü usulü evlendim. Ama tanıştık bir sene gezdik ve ailelerimiz artık evlenin adınız çıkmasın dendi. Evlendik 22 yıllık evliyiz. Ben kısa ve net söylüyorum 28 yaşına kadar bir erkekle tanışıp gezseydim ve tanımaya calissagdim her onume cikan erkeği net söylüyorum cinsle. hayatinda olurdu. Şu an erkeklerin bir çoğu bakire olmayan kadınlardan dert yaniyor. İnsanları taniyamazsiniz evlilik içerisinde bile 22 yıl sonra yeni huyu çıkıyor insanların. Neyse burdaki konu bu şahsın kadınları assahilamasiydi. Elebette herkes herkesi yeteri zamanda tanımalı. Ancak bu kadın TC kızını çalışmaz sadece evli görüyor. Ama çevresi demekki böyle kadinlarla dolu.
- 1 yıl
@Papatyaadası abla 22 sene öncesi ile şu an bir değil kızın işi gücü yok bir erkeğe yamanmaya çalışıyor sonra da mutsuz oluyor geçen bir soru sormuşlar 25 yaşındayim 6 aylık evliyim kocam para vermiyor diye günümüz erkeklerine güvenip evlenilecek gibi değil çoğu kadına bakmaz bakmak istemiyor 22 sene önce evlilik yaşında olsaydım belki ben de evlenirdim ama şu an inan 25 yaş cok erken devir değişti evlilik yaşı bence +28 olmali
- 1 yıl
@Papatyaadası kısmen haklısın TC kızı diye söz etmemeliydi tabi ama genel olarak düşüncesi bir tık doğru. İyi yine siz şanslıymışsınız evliliğiniz iyi ilerlemiş. şu an böyle evlilikler görmek sayısal loto kazanmak gibi gerçekten.
Sen onunla evlenecek misin evlenmeyecek misin bilmiyor herhalde o yüzden seni kaybetmemek için evlenmek istiyordur
Ama yani nebileyim be yine de iyice düşünmek lazım bunu
Kaç senedir sevgilisiniz ki?
Zaten uzun zamandır sevgiliyseniz kız acele etmez bence bu 1 2 sene sevgililikse olur ailesi fiştekler genelde hadi evlen artık diye
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı. Knk evlenmiceksen ne diye kızı oyalıyorsun hakkına giriyorsun ayrıl gitsin başkasıyla evlensin
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYani tabiki erken ama bazıları için değil. büyük bir ihtimal biyolojik saatinde yani evlenmeye ve çocuk doğurmaya hazır sen olmazsan başkası olacak. Yani sevgilin hazır. Sen hazır değilsen evlensende evlilik sorumluluğunu alamayacaksin. Bence bunu anlat. Ve oda sende ona göre vaktinizi ayırın.
10 Yorumlayoo çok iyi bi yaş kız için ama senden 25 yaşındayken de olmaz 30 yaşındayken de olmaz. Bunun bi zaman sonra farkına varıp seni bırakıp evlilik için yeterli olgunlukta birini bulacak. O zaman da burada terk edildim diye soru açacaksın
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl30 a kadar yemediği nane kalmamış ve sessiz sakin birini bulup tek amacı çocuk yapmak olan varlıklardan daha güzel birini bulmussun,
O yaşta evlenmek isteyen bir kızı kaçırma derim. Kadının en kendini dagitacagi yaşta evlilik yoluna girmek istiyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 915 cevap paylaştı. 7 ayda evlenilir mi demişsin her şey geçirilen süreye bağlı değil 1 ay geçsin huyunu suyunu anlamış oluyorsun kafana uyuyorsa evlenirsin , senin niyetin yok anlaşılan seviyor olsaydın kızı bekletmezdin
10 Yorumla
1 yılErken geliyorsa kıza hiç ama hiç umut vermeden endişelerini açıkla ve ayrıl kardeşim. Ama sakın bir insanı suçlu ya da yetersiz hissettirme bunun için. Durumun senden kaynaklandığını ve evlenmeye hazır olmadığını en açık şekilde ifade etmen lazım.
00 YorumlaGereken detayları vermemişsin. Ne kadar süredir görüştüğünüzü, ilişki şeklinizi, ailelelerin yapısını, şu anki koşullarınızı, başlarken birbirinize vaad ettiklerinizi, birbirinize olan hislerinizi... Belki erken belki değil.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
1 yılKadın için normal yaş ama erkekler için erken olabilir. Bende evleneceğim ve evleneceğim kişi benden 2 yaş büyük. Yaşa bakılmıyor aslında ruhsal açıya göre değişiyor.
10 Yorumla Erken falan değil tam ideal evlenme yaşı, özellikle çocuk falan istiyorsa tam zamanları bence, evlenmeye niyetin yoksa kızı da meşgul etme
12 Yorumla
Soran1 yılvar da o da 12 ayda istiyor bence 20 24 ay sonra da olur yani
- Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yılkardeşim eğer sana erken geliyorsa bekle.. ama Max 6 ayın var.. 6 ay sonra işleri ciddileştirmezsen o kızı unut.
20 Yorumla
1 yılBence de erken. Önce gezin tozun iyice tanıyın birbirinizi. Maddi olarak da birikim yapın. Acele etmeyi doğru bulmuyorum.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 719 cevap paylaştı.
1 yıl25 yas evlilik icin normal zaten evlenene kadar 1 veya 2 senede oyle gecer ondam sonra cocukti duzendi borc bitirmeydi derken yas olur 30 yine iyi dusun evlilik cokta kolay degl maalesef
00 Yorumla O zaman evlenmek istemiyorum ben sikilmek istiyorum sadece de ki çocukta senle boşuna vakit geçirmesin..
10 YorumlaKanka daha ne olmasını bekliyorsun acaba 28 de falan mı
İşin gücün oturduysa, düzenin varsa, hazırsan, devam işte
10 YorumlaDeğil yani dediğin gibi o şeyleri yaparken bir sene daha geçer evlendiniz çocuk yaptınız oldu yaş 26-27 falan tam zamanı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.
1 yılÇocuk yapmak istiyorsa makul bir yaş bence. İstemiyorsa birkaç sene daha yolu olabilir.
12 Yorumla
Soran1 yılistiyor da 2 seneye olmayacak mı sanki
- 1 yıl
Duygularından emindir ve vakit kaybetmek istemiyordur. Annelik için de ne kadar geç o kadar zor olur zaten.
- Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı.
1 yılZamana bırakalım dersin olur biter bunlar da 25 oldu mu tutuşuyor ya ahhah
20 Yorumla Çağımıza göre erken. Biyolojik olarak geç bile. İkinizin de istemesi lazım
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır erken değil tamda zamanı bana göre 23 yaşından sonra evlilik baya ideal olur.
02 Yorumla
Soran1 yıl32de 23ten sonra mesela
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal aslında. Çevrem 21 de başladı evlenmeye. Hatta bence ideal zaman.
İşiniz iyiyse falan beklemeye gerek var mı. Muhtemelen çevrenizde evli olan az kişi var veya yaş olarak farklar var
00 Yorumlahayır erken değil bence gayet normal istemesi evlenilecek yaş hiç birşeyi ertelemeyin 3 günlük dünya ama acele işede şeytan karışır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.
1 yılCoookkk erken, benim sevgilim de evlenmek istiyor ama ben daha küçüğüm diyip kabul etmiyorum 😂😂
00 Yorumla
1 yılSenin için erkenden önünü kapatma derim herkesin hayatı var sonuçta boyle vie düşüncen yoksa oda önüne baksın derim
00 Yorumla
1 yılBenim 24 yaşında evlenen arkadaşlarım oldu, yani bu tamamen size kalmış bir şey. Kendinizi evlenmeye hazır hissediyorsanız her yaşta evlenebilirsiniz.
00 YorumlaErken gelirae bırak kızı hayatına devam et gecelere ak aq
02 Yorumla
Soran1 yılanlamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılErken değil. Doğru zaman ama senin bahanen var.
10 Yorumla
1 yılŞu zamanda erken. İnsanlar zihinsel anlamda artık geç olgunlaşıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl30 yasinda evlendim
mutluyum daha önce iyi ki evlenmedim cünkü gezdim tozdum hayatimi yasadim calistim
Şu an yilda bir defa tatile gidiyoruz calismiyorum oh mis gibi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErken diye bir şey yok bir kızı gerçekten seversen 18 yaşındada olsan hemen evlenmek istersin sen demek ki yeteri kadar sevmiyorsun sadece kafalarınız uyuşuyor o kadar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılGayret normal bir istek bende olsam bende isterim nereye kadar
13 Yorumla- 1 yıl
Sesli yanıt ile yazıyorum olabilir yanlışlik
1 yılNeden acele adiyorusnuz 60 yaşında evlenirsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılYaşa bakınca evet evlenme zamanı gibi ama ruhsal olarak insan hiç hazır hissetmiyor
10 Yorumla
1 yılEvlilik olgunluğuna erişmişse yaşı da erken değil tam vakti
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKadın için normal erkek için erken az ama ideal de bilemedim
00 Yorumla
1 yılHayır. Tam zamanı erkek için 25-30 tam ideal 30 u geçen daha da evlenmiyor zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErken değil bence kadın için. 30 a kadar en sağlıklı doğum dönemi olduğunu düşünürsek. Bir iki yıl evlilikte çocuksuz geçtiğini 2&3 çocuk olduğunu dusunursek tam zamani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. Niye erken olsun ki anlayamadım seviyorsanız tam zamanı neyi bekleyeceksiniz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 407 cevap paylaştı.
1 yılHayır değil. Özellikle kızlar fazla süreyi geçirmemeli
00 Yorumla
1 yıl19 yasında evlenip cocuk yapanlar var böyle düşününce 25 gayet uygun gibi ya
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen 24 yaşındayım sevgilim 26 yakında 27 olacak iş yerinde tanıştık onu çok seviyorum ama evde kaldım tribine girdi ailesi de azcık muhafazakar kızına baskı yapıyorlar ben ise yeni mezun adamım. Bence 25 yaş çok erken 1 seneye çocuk gelirse geçmiş olsun sen gençken gezemeyeceksen ne zaman gezeceksin yazık değil mi gençliğimize.
10 Yorumla
1 yılKadınlar o yaşlarda evlenmek isterler çocuk da olacak çocuk👧👶🚼 👰💍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
1 yılEvlenmenin yaşı yoktur doğru kişiyi bulduğundan Emin olduğun zaman hayatını birleştirmek lazım
00 Yorumla
1 yılYani mesleğiniz varsa birbirinizi tanidiysaniz niye erken olsun?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kadın için erken değil 25. İdeal yaşlar. Ama yaşıtsanız senin için biraz erken olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılIlişkiniz ne kadar süredir devam ediyor? O da önemli bence
00 Yorumla
1 yılBence açıkça ben seninle evlenmek istemiyorum de kıza. Ne sen üzül ne o kız.
00 YorumlaNeden evlenmek istediğini sor sonra ortak bir yol çiziin
00 Yorumla
1 yılYoo nesi erken. 30 yaşında mı çocuk yapsın kızcağız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yılErken değil ama kendini hazır hissetmekle ilgili. Belli ki sen kendini hazır hissetmiyorsun
00 Yorumla
1 yılbir kadinin biyolojik saati var çocuk doğurmak için o yüzden evlilik icin bayanlar acele ediyor
02 Yorumla- 1 yıl
30 dan sonra da çocuk olur
- 1 yıl
olmaz demedim ki 40-45 e kadar yolu var ancak cocuk kadini hem psikolojik hem fiziken cok yoran yıpratan birsey o yüzden ne kadar erken o kadar iyi
1 yılBence geç ben 25 olmadan evlenip çocuğum olsun isterim. 30 dan sonra evlilikte istemezdim açıkcası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayatınızın hangi evrede olduğuna bağlı önce kariyeriniz olsun hayatınıza yön verin evlilik her zaman olur
00 Yorumla
1 yılBu kafalar yüzünden 30’unuza geliyorsunuz sonra 24 yalındaki kızlara yazıyorsunuz. Yaş farkı var deyince de 7-8 yaşın lafını mı yapıyorsun oluyor. Seven insan sevdiği ile ciddi düşünür. Aynı evde vakit geçirmek ister. Ciddi değilsen kızı da oyalama.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErken değil kızı oyalama kadınların biyolojik yaşı geciyor neticede
01 Yorumla
Soran1 yıl27de geçmiş olmuyor 30a kadar yolu var.
Gizli Üye(18-24)1 yılAlla alla niye erken olsun. Birazda birlikte büyüyün
10 Yorumla- Devamını Gör (129)
Devamını Gör(174)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim 25 yaşında, artık evlenmeye adım atmak istiyor. Sizce erken değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer