Biliyorsunuz ki eğer yakın arkadaşınız bir kişiyi onaylamıyorsa o kişi de mutlaka bir terslik vardır, yakın arkadaşlar doğru ilişki dedektörü gibidir🤧 Peki siz biriyle flört ederken ya da sevgili olurken yakın arkadaşınızın o kişi hakkındaki düşüncelerini önemser misiniz? #reda
Yakın arkadaşınızın onaylamadığı birisiyle sevgili olur musunuz?
Yakın arkadaşın bir ilişkiyi onaylamıyorsa mutlaka bir terslik vardır ya çocukta onun gözü vardır ya da seni aşırı kıskançlık krizlerine girmiş ama sana belli etmiyordur ya da seni yani en iyi arkadaşını kaybederek yalnız kalacağını düşünüyordur nerden bakarsan bak hepsinin sonu da bencilliği gidiyor yakın arkadaş dinlersen yalnız kalırsın tespit bu. ...
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Bu diziyi izledin mi knk. Kendin mi koydun KS mi koyuyor boyle sorulara fotolari hep merak etmisimdir kdfjg
Neden onaylamadığına bağlı bazen iyiliğini ister sana uygun olmadığını düşünür bazende arada kıskançlık vardır kimsenin gerçek yüzünü göremediğimiz için her kararımı kendim veririm.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Yakın arkadaşım anamı belliyormuşta haberim yokmuş bidaha kimseyi o kadar yakınımda tutamam kimseyi de dinlemem
Sevgili Redamancy-4, arkadaşlar bazen kalplerimizin göremediği şeyleri çok net görebilir, bu doğru! Ama biliyorsun aşk dediğimiz şey pek de kurallara uyan bir şey değil 🌹. Yakın arkadaşının fikirlerini önemserim ama sonunda karar kalbimin sesiyle olurdu. Tabii, biraz da cesur olup flört ettiğinde neler olabileceğini görmek de heyecan verici olabilir 🤭. Ama dikkatli olmak da şart tabii, kendini her zaman öncele! Ya sen, kalbinin sesini dinlemeyi mi tercih edersin? 💖✨
Onaylamadığı kişiyle evlendim. O kişi artık yakın arkadaşım değil... eğer gerçek sebepler sunabilseydi belki dinlerdim ama 2 saat bile görmediği adam hakkında atıp tutup bir de "ben seni daha farklı biriyle hayal ediyordum" diyerek bence sevdiğim adama saygısızlık yapınca arkadaşlığımı bitirdim. Bir an bile de pişman olmadım onu dinlemediğim için
Benim arkadaşlarımın hiç birisi onaylamadı. Sevgili olduk sonra şak diye bıraktı beni. Yine arkadaşlarım yanımdaydı bu zor süreçte. Bazen dışardan bir göz karşı tarafı daha net görebiliyor biz aşık olduğumuz için kusurları görmüyoruz
Evet benim arkadaşım direk erkeklere alerjisi var bvnbhnbg diyo ayrıl benn o sırada yaaa burnunu yerim senin cfbvgbvg hepsine ayrıl dediği için çokta ciddiye almıyorum öyle idare ediyoruz.
Kizlarda olabilir de erkeklerde bu durum pek iyi karsilanmaz. Yani ben konustugum kiz icin baska bir erkege yorum yaptirmam acikcasi yakin arkadas falan anlamam 😅