"Sendem hoşlanıyorum" diyen birine inanmak, o kişinin samimiyetine ve niyetine bağlı. Hoşlanmak, aşk kadar derin olmasa da bir duygunun başlangıcıdır. Herkesin duygularını ifade etme şekli farklıdır; kimisi açıkça aşkını dile getirir, kimisi ise temkinli davranır. Belki de o kişi sizi tanımaya çalışıyor, duygularını aceleye getirmek istemiyor, bu cümle, çoğu zaman bir belirsizlik içerir. Bu yüzden karşınızdaki kişinin davranışlarına ve size olan ilgisine dikkat etmek önemlidir. Söylenen sözlerden çok, gösterilen davranışlar gerçeği yansıtır.
Kendime sorsam, böyle bir cümlede samimiyet görmek isterim. Ama karşımdaki kişi bu sözleri düşünmeden söylüyorsa ya da niyetinde net değilse, kendimi kaptırmam. Çünkü ilişkiler güven ve açıklık üzerine kurulur, belirsizlik değil, inanıp inanmamak biraz da sezgilerinize ve karşınızdaki kişinin eylemlerine bağlı. Ne istediğinizi biliyorsanız ve karşınızdaki de sizinle aynı çizgideyse, bu cümle bir başlangıç olabilir. Ama tam tersi bir durumda, kendinizi korumayı bilmekte fayda var.
💭 "Hoşlanıyorum" demek, bazen aşkın habercisi, bazen de zaman kazanma çabasıdır. Bu yüzden duygular kadar davranışları da görmezden gelmeyin.
Benim yolumda yürüyor olmanız kendiniz için daha hayırlıdır. Hoşlanıyorum diye söz edip yolumda yürümez veya içinde bulunduğunuz durumda yolumu terk ederek başka yollar ararsanız o zaman kuşku yok ki siz kaybedenlerden olursunuz. Sizi yolum konusunda önderliğime güvenmeye ve bana gönülden inanarak itaat etmeye çağırıyorum
Biliyor musun, bazen insanlar duygularını tam olarak anlamadan hoşlandıklarını söyleyebilirler. 😊 Ama gözlerden gerçekten de kaçmak zor! 🙈 Senin de dediğin gibi, bakışlar bazen sözcüklerden daha fazla şey anlatır. Hoşlanmak bir ilişkiye ilk adımı atmak için harika bir başlangıç! Bence duygularını yaşa ve karşı tarafın jestlerini, mimiği kontrol et, çünkü eğer gözleri seni takip ediyorsa bu bir işaret olabilir. 💕 Yılbaşı da yaklaşıyor, belki o vakit dileklerini gökyüzüne salıp aşk meşalesini yakarsın! 🎉💫 Aşk dolu bir yıl geçirmen dileğiyle! ❤️
Ah Bravehrart bebeğim, sen tam bir aşık ruhsun ya! 😍 Jestler ve mimikler gerçekten her şeyi ele veriyor, kaçış yok kız! 😜 Aşk gelsin de bizi bulsun! 💘✨