Gizli Üye(25-29)1 yılBenim sevgilim var ilişkimiz 1 buçuk yıldır devam ediyor. Bana bir kuruş ödetmez. En lüks restoranlar götürür, oteller desen 5 yıldız. Ultra lüks otellere bile götürdü. Günlük zaten bana 3 den aşağı harcamıyor o da yemek içmek yani. Kendisi doktor da değil zengin değil sadece değer veriyor bana harcıyor. Bence bu düşük seviye. Hiç hoş bir hareket değil. Seven adam asla bunun lafını edemez.
15 Yorumla
Soran1 yılBuda aksine ilk buluşmada bile parayi kendi ödedi diye rahatsız oldu
- 1 yıl
Aynen, zengin değil şLnsdaBNBLDFKNABNSBLJAKDFK
Kesinlikle aşıksın ona KLNSASAFASFSADSDA
Cevap sahibi1 yıl@asdafafadsf lan g zekalı beni etkileyen düşünceli olması ve korumacı olması. En kötü günlerimde yanimdaydi. Bunun için zengin olması gerekmiyor önemli olan düşünmesi ve bunu harekete geçirmesi. Adam zengin değil sadece para kazanmayı biliyor ihtiyaç duyduğunda ve neni mutlu etmeye çalışıyor ama sen bunu anlamazsin
Cevap sahibi1 yılSen ona mesafeni koy ve asla onun otel parasını tabii ki de ödeme. Ne sanıyor bu kendisini çok mu akıllı. Ona dersini vermen lazim. Onunla yemeğe çık bir sürü şey söyle cüzdanı unuttuğunu söyle. Ya da orada onun nasıl bi düşük seviye olduğunu söyleyip uzaklaş.
- 1 yıl
lkjsakjldfhkjlflakdbLABVAMDBhab
Ayneeğn Aynnnenn, kesinlikle katılıyorum, haklısın ADŞSKLJAFSFADADFADSFASD
En İyi Cevaplar
Kaç uzaklaş anlaşılan yaplı kapı buldum diyip söğüşlemeye başladı ama belli olmaz belki parası yoktur onu da bilemeyiz az parası vardır kalıcak yere verir ise yetmicektir konuş bence ağzını ara sor bakalım ne diğceek
016 Yorumla
Soran1 yılBaşta bu ay askerlik parasını oduycem dedi. Bende tamam sıkıntı yok ben öderim dedim. Sonra bu bana gelince ordan alışveriş yapcam dedi. Sonradan da bugün altın aldım yatırım yaptım dedi. Ordan anladim parası olduğunu ama bana ödetmek istediğini
- 1 yıl
Değişik birisiymiş aksjdjd ne desem bilemedim 🤷♂️ ama haniii bence ödeme yani bi erkek tamam benim de durumum çok iyi değil bende gidiyorum kız arkadaşımın yanına ama bunları söyleyemem param yoksa söyleyemem bunu farklı şekilde anlatmaya çalışırım ama değişikmiş bence yapma alışırsa daha çok yapar bu o zaman sadece onunla da kalmaz
Soran1 yılPeki kendi kalacağı otelin parasını ödemek istemediğimi nasıl söyleyebilirim
- 1 yıl
Şimdi oraya gelirken senin için gelmiyor gibi görünüyor anlattığına bakarsak gelecek görüyor musun ciddi bişey var mı yok ise zaman kaybetme bunu anlatabilirsin araban var ise masrafı çıktı de ya da farklı bir durum bul aileme lazım olmuş onlara vermek zorunda kaldım de mantıklı inandırıcı şeyler söyle gelmek isteyen geceliği 800₺ 500₺ otelde gene kalır amaç eğer seni görmek seninle vakit geçirmek seni özlediyse arabasında bile uyur yani paşam keyfe keder biraz belli et kendini ona adın olduğunu onun da erkek olduğunu ve yanına hangi amaçla geleceğini anlamasını sağla
- 1 yıl
Yarın gece 24:00/08:00 çalışıcam param yok kk 16.000₺ kaldı borcu 35.000₺ ama kız arkadaşımı görmeye gideceğim sabah gidicem akşam 6-7 de döneceğim param yok ama akşma kadar 3-5 saat de olsa onu görmek istiyorum özledim çünkü onun aile durumu benden daha iyi ben kendi geçimimi kendim sağlıyorum ayda 18-19 bin ödemem var ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum bittiğim noktada söylerim zaten insan evladı biri ise halden anlar değilse de gidene yol yakışır aksndjd
Soran1 yılAslında 3 yıllık ilişki. Bir aydır ayriydik. Sonra birden geri geldi ve yanıma gelme planları yaptık en sonda da bütün masraflar senden dedi bu ay askerlik paramı oduycem dedi ama sonradan yatırım yaptım filan dedi yani parası var eminim
Soran1 yılİşte sen paran olmamasina rağmen bu davranışı yapmıyorsun parası olmasa zaten tamam ben öderim ama var harcamak istemiyor
Soran1 yılEvet
Soran1 yılİşte makul fiyatlı bir otelde seçmedi 😅 kendi gittiği yerlerde cemaat evlerinde kaliyordu
Soran1 yılTamam 😅 teşekkürler
Sana bir sır veriyim mi? Seven bir erkeğe gerek yok saygı duyan bir erkek bile bunları yapmaz. Aşağıda biraz okudum, sadece doktor diye böyle bir adamla birliktesiniz. Sizdede ciddi sorun var.
20 Yorumla
1 yılÜslub çok yanlış geldi bana. Sanki ona bir muhtaçlığın varmış gibi bir davranış olmuş. Balık baştan kokar derler bu durum ileride yaşanabilecek diğer şeylerin de göstergesidir.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni çok iyi anlıyorum! Yılbaşına da girmek üzereyiz, bu kadar sevgi dolu bir dönemde böyle bir moral bozukluğuna gerek yok. Bu tür konular hassas olabilir ve iletişim çoook önemli. Eğer içinden gelmiyorsa ya da rahatsız oluyorsan bunu ona nazikçe, duygularını ifade ederek söylemelisin. "Sevgi dediğimiz şey dengeyle olmalı, benim içim bunun doğru olmadığını söylüyor" gibisinden kibar bir açıklama yapabilirsin. Yanlış anlaması, senin niyetini farklı algılaması üzücü olur tabii ki. Onun tepkisinden çekinme lütfen. İlişkide dürüstlük her şeyden önemli. 🎈🫶🏻 Ve yeni yıl dileklerinde aşkının dengeli ve huzurlu olacağını unutmamak lazım! 🎉🌟
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılödeme sakın
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKül kedisi galiba yasa doktor olduğundan eminmisin öyle tip erkek olamaz söyliyim belliki yumuşaklık var kendisinde..
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılHiç samimi gelmedi senaryo olduğunu düşünüyorum. O kadar ince düşünen kadın da olmaz bu kadar mal bir adam da olmaz 😀
11 Yorumla
Soran1 yılVallahi gerçek 🙂↕️🥹😅
Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. otelden çıkarken bide komidinin üstüne 100 dolar bırak bari
20 YorumlaNeden böyle yapar erkek bilmiyorum
Sevse yapmaz
Sevmese kullanıyor olsa yine yapmaması lazim bu adam normal değil uzak dir02 Yorumla
Soran1 yılBiraz cimri ve bencil birisi. Aile hekimliği yapıyor çalıştığı yere en ucuz malzemeleri alıyorum diyor havlu v. s. Bunları sen neden aliyorsunki dedim oranın temizlikcisi alsın. Onlar en pahalılarini alıyor ben gittim en ucuzlarini aldım diyor. Aile hekimleri sağlık ocağının bugün masraflari karşılamak zorunda oluyor.
Gizli Üye(25-29)1 yılBu kadar yuzsuzunu de gormedim. Bacim bunun bu tavri boş yere değil ama. Belli ki senden yuz buluyor zaten. Şunlarin g*tunu kaldirmayin ya. Bunu bir kadin dese de ayni terbiyesizlik baska bir sey değil. Yol vermiyorsan da senin hatan.
03 Yorumla
Soran1 yılGelmesine 2 gün var. Yol vermeyi düşünüyorum sırf bu yüzden. Gerçekten konu para değil. Spontene gelişir o an. Ben öderim gidilen yerlerde hesapları bazen o bazen ben. Konuşulmaz bile. Ama otel parası işi biraz bozuyor. Otelde de ben kalmiycam kendisi kalıcak ben ailemle yaşıyorum. Hadi ikimiz kalsak yine bir nebze anlarım
Cevap sahibi1 yılYa yok. Olur tarafi yok. Borc alsam dese hadi neyse. Gelirim ama sen karsilayacaksin demek ne demek ya? Resmen sunu demek istiyor; bensiz yapamayan sensin. Illa geliyim istiyorsan sen ödiyceksin işine gelirse. Bu ne böyle sanki tek gecelik iliski gibi. Cok çok saygisizca. Bu doktor sevgili yapanlar cok soyluyor, bir çoğu aşiri egolu diye. Yol ver ya bundan olmaz.
Soran1 yılEvet bende kendime yakiştiramadim bu olayı.
1 yılEvli olmasin, kart ekstresinde gorunmesin diye soylemis olabilir 😀
02 Yorumla
Soran1 yılBu hiç aklıma gelmemişti ama bekar ya evli olsa bilirdim 🥹
- 1 yıl
Her ihtimali dusunmek lazim 😀
1 yılSek, önem vermeyen, kral erkek. ağzı yanmış bi yerde belli. benim de bazılarına uygulamak istediğim tarife.
00 YorumlaBırak onu böyle saçma bişey mi var kendi seni görmeye geliyorsa kendi ödesin masrafları cimri midir nedir
00 Yorumla
1 yılBöyle adamlara pirim veriyorsun ya sizede müstehak bak anadoluda gel desen para bulamayınca sivastan İstanbul'a yürüyecek gençler var :)
00 Yorumla
1 yılYa işte benim de tam olarak anlayamadığım konu şu: Sen bu güzel kardeşim nasıl seviyorsun?
010 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum 😅
- 1 yıl
:)
Çok ilginç
Ama senin de tahmin ettiğin üzere aslında sana zerre değer vermiyor
Gelip seni sadece kullanmanın peşinde
Soran1 yılEvet öyle sanırım
- 1 yıl
Ama tabi içinde öyle bi Arzu var ki
Kullanılmak bile hoşuna gidiyor onun tarafından dimi,? Stockholm sendromu:))
Soran1 yılGaliba
- 1 yıl
:) şu an belki böyle ama ileride ayrılıp soğuduğunda kendinle başbaşa kalıp kendinden nefret ediceksin.
Neden kendini bu kadar aşağiladın diye
Bence o güzel kardeşim şimdi mesaj at, de ki sktrgt gelme lan
Sonra da heryerden engelle
Soran1 yılAz kaldı birazdan yapicam gibi
- 1 yıl
Akm hastalarına nasıl prim veriyosunuz anlamıyorum
Herneyse
Sal şu pisliği de gel - 1 yıl
:) Güncellemeyi okudum
Hakketen çok yüzsüz
Yine de kapıları kapatmıyor.
Erteleriz ne lan
İşine bak de ona
- 1 yıl
Hehhh şimdi oldu
1 yılHem doktor hem pinti. Ya nasıl buluyorsunuz böyle öküzleri.
00 YorumlaHatun düt onu bile bedavaya getirmeye çalışıyon de 😂😂
00 Yorumla
1 yılDe. O da öyle desin. İmkanın mı yok ki bana bunu söylüyorsun dersin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılDoğru bi davranış masrafları kadın karşılasın bi de şey evlilik teklifini de siz yapın artık
00 Yorumla Bur'dan tavsiye alma bur'da kiler ilişkini bozar ben'den tavsiye sen'de açık sözlü ol, ben ödemem gelirsen gel gelmesem gelme kendi paranı kendin öde de geç sen odemesen gelmem diyorsa seni bilirsin de geç zor bişey değil.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılohh ne güzel yaa
hem seninle yatacak falan birde otel parasını sen karşılayacaksın
bulamadım böyle bir hatun :D
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yıloo gelicek, hem pasta yicek hemde limonata içicek. rahatlayıp dönücek.5 kuruş para harcamadan. ne alâ
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOnun Ben adamliginin isde Anladin sen boyle biriyle nasil sevgilisin hayret yani
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılIyi yapmis sin mal adam ya
Cevap sahibi1 yılBisey derdim ama burada soyleyemiycem
Cevap sahibi1 yılOrdamisin
Soran1 yılBurdayim
Cevap sahibi1 yılOn bisey diycekdim ama gizlisin maalesef
Gizli Üye(36-45)1 yılSende otel paranı ödeyecek başka bir adam Bulda git. erkek arkadaşının ne özelliği var
00 YorumlaBencil ve cimri , kendine harcar ama seni o kadar düşünmüyor, paragöz desin söyle , geliyorsa kendi ödesin
10 YorumlaBence bu bir fantezi ve daha sonrasında destek olacak size yinede siz bilirsiniz
06 Yorumla
Soran1 yıl3 yıllık bir ilişki
Soran1 yılHayır sormadı direkt tamam dedi. Aylar sonra yine yazabilir
1 yılKesinlikle sen ödeme ne demek herseyi sen öde tamamen seni kullanmaya yönelik bir davranis
00 Yorumla
1 yılsenin işin nedir?
hem otelde seni skecek hem de tüm parayı sana ödetecek..00 Yorumla
1 yılBen hayatımda böyle doktor görmedim, ilginç
13 Yorumla
Soran1 yılCimri bir doktor
- 1 yıl
Olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Ben odeyemem de o ne oyle ya
11 Yorumla
Soran1 yılBaştan tamam öderim dedim. Öderim sıkıntı da yokda kendime yakiştiramiyorum
1 yılTrol.
Değilsen bu çok kötü.
Lütfen trol ol.03 Yorumla
Soran1 yılYemin ederim değilim yaşadim bunları görsel paylaşma olsa mesajları atarim zaten bu ilk sorum bu uygulamada yeni üye oldum aklımdaki soruları yenmek için
- 1 yıl
O şahıstan ayrıl, sonra kendinle çalışmaya başla. Muhtemelen değer konusunda ciddi sorunların var.
O kim köpekmiş de sen onun otel parasını ödeyecek mişsin?
Soran1 yılEvet bana hiç değer vermiyor. Tüm tartışmalarımiz bu yüzden oluyor. Ayrıldım üzerimden bir yük kalkti
1 yılDoktor olduğuna emin misin? Jigolo olmasın?
01 Yorumla
Soran1 yıl😅😅😅😅😅
1 yılSiz ne iş yapıyorsunuz?
01 Yorumla
Soran1 yılCatering işletmecisiyim
1 yılAkıllı ol. Uzaklaş ondan.
01 Yorumla
Soran1 yılAyrıldım
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılSana tek bir şey sorucam
061 Yorumla- 1 yıl
Sen onu halen seviyo musun bu davranışına rağmen❓
Soran1 yıl3 yıllık bir ilişki o yüzden hislerim var. Uzak mesafe ilişkisi. Eskiden de bende oderdim ortaklaşa. Ama bu sefer söyleme tarzı hoşuma gitmedi. Direkt ben misafirim otel parası ve bütün masraflar senden dedi bende tamam dedim ama sonra kendime yakiştiramadim bir erkeğin kalacağı otelin parasını odemeyi. Ben kendi evimde kalacağım. Parasida var
- 1 yıl
Söylediğinde tavrı değişikti diyosun
sanki sana emrivaki yaptı doğru mu❓
Soran1 yılEvet doğru emrivaki yaptı
- 1 yıl
İşte bu senin tuhaf hissetmene neden olur ve kim olsa tuhaf hisseder
- 1 yıl
Ama sen kabûl etmek zorunda kaldın doğru mu❓
Soran1 yılEvet doğru
- 1 yıl
Çünkü kab6l etmemiş olman seni onun gözünde cimri ve bencil durumuna düşürecekti
Soran1 yılAynen o yüzden yok demedim tamam dedim ama sonra davranışı yanlış buldum
- 1 yıl
Peki şimdi ne yapmayı planlıyosun var mı B planın
Soran1 yılÖdemek istemiyorum ama onu kırmadan nasıl söylerim bilmiyorum. Çünkü bazen tepkileri çok sinirli oluyor. Ödemek istememe sebebim kendime yakiştirmamak ve bunu kabul etcek biriyle devam etmek konusundaki şüphelerim
- 1 yıl
Sana karşı sinirli bir tavır sergilediğinde ne gibi sözler sarf ediyor sana ya da nasıl bir davranışta bulunuyor
- 1 yıl
Eğer ödemek istemiyosan bir bahane bul ve başka bir zaman buluşmak istediğini dile getir ona
- 1 yıl
Ya da o gün çok önemli bir işin çıktığını söyle
Soran1 yılKüsüyor gidiyor. Bir kere yemek yedik çıktık. Yolda yürürken bilmediğim bir şehirde birdenbire sokak ortasında beni bırakıp gitmişti. Nedenini bile bilmiyordum. Sonradan öğrendim restaurantta biri bana bakıyormuş.
- 1 yıl
Ne kadar aptalca bir davranış ya restaurantta birinin sana bakması senin suçunmu ki seni orada bırakıyor afedersin ama tam bir kuş beyinli
- 1 yıl
Sen ona nasıl tahammül ediyosun anlamlandıramıyorum bir türlü
- 1 yıl
Onun sana ne yapmaya çalıştığını anlamıyosun henüz dimi
Soran1 yılYani bencede. O şehirde hiçbir yeri bilmiyordum. Oturdum bankta saatlerce ağladım. Saatler sonra yanıma geldi oturdu bir şey konuşmadan reels izledi sonra ben sinirlendim kalktım gittim saatlerce sessizce takip etti telefonla oynayarak. Tuhaf biri nasıl doktor oldu anlsmiyorum çok geri kafali düşünceleri filan
- 1 yıl
Senin kendisini bırakamayacağından iyice emin olmuş ve sen bunu ona hissettirmişsin onu umursama bak ne oluyor kuzu kuzu sana döner ve kullanıyor seni gözünü açmalısın
- 1 yıl
Böyleleri ülkeye katkıda bulunacak öyle mi sağlık sektörü lanet etmiştir o dengesiz doktor olduğunda
Soran1 yılEvet anlamıyorum
- 1 yıl
Artık zincirlerini kırma vakti gelmedi mi sencede
- 1 yıl
Seni kolay lokma gibi görmesine izin verme bundan böyle ve artık ona dersini ver
Soran1 yılPeki ama nasıl
- 1 yıl
Telefonlarına geç cevap ver geç cavep yaz soğuk davran ama sakın korkma cesur ol hiç bir şey yapamaz ve sana yaptıklarını sende ona uygula ki sana neler yaşattığını ve bu sebeple ne üzüntüler yaşadığını anlasın
- 1 yıl
Ayna taktiği uygula çünkü o densiz bunu çoktan haketti
Soran1 yılTamam peki cumartesi günü geldiğinde ne yapayım oteli ödeyim mi veya nasıl ödemiyim
- 1 yıl
Ona önemli bir işin çıktığını veya şehir dışına çıkman gerektiğini ve bu nedenle buluşamayacağınızı söylesen bu onu ikna eder mi inanması için
- 1 yıl
Hiç bir şey ödeme seni kullanmasına asla ama asla izin verme
Soran1 yılYok inanmaz çünkü bütün işim burada şehir disana pek gitmiyorum
- 1 yıl
Memlekete gitmen gereken bir olay ya da bir hasdise uyduramaz mısın
Soran1 yılPeki kendisi buraya gelse, otel girişinde bu konuda espiri yaptın sandım üzerimde o kadar yok gibi bir şey söylesem nasıl olur.
- 1 yıl
Bu da iyi bir fikir kullan bu sözleri ona
- 1 yıl
Peki espri yapan birimiydi o
Soran1 yılZaman zaman ama bu konuda baya ciddiydi. Gelicem bütün masraflar senden dedi. Parası yokmuş ama 2 gün sonra yatırım yaptığını ve buraya gelince alışveriş yapacagini söyledi
- 1 yıl
Ne yatırımından söz etti belli mi
Soran1 yılKendi için bir alışveriş. Bende madem paran var bana neden otel parasını öde diyorsun dedim espiriyle karışık. Onu sen ödüyceksin dedi
Soran1 yılAltın almış
- 1 yıl
O halde parasını yatırım için kullanıyor ama sana gelince parası yok öyle mi, çocuk mu kandırıyor yok öyle bir dünya sakın taviz verme bir yol bulmalıyız
Soran1 yılNe yapmalıyım
- 1 yıl
Altına yatırım yapmaya para var ama sana gelince yok, iyi yere tezgah açmış geri z*ekalı
- 1 yıl
İlişkiyi doğrudan bitirmek istediğini dile getir bak ne tepki veriyor g*erzek
- 1 yıl
Ben sinir oldum ona şimdi ya
- 1 yıl
Resmen insan kullanmaya çalışıyor
- 1 yıl
Korkma ondan sana baskı uygulamasına müsade etme
Soran1 yılYarın konuşayim açikca
- 1 yıl
Seni esir almış gibi davranıyor
- 1 yıl
Konuş hiç çekinme koy tavrını
- 1 yıl
Uyuyalım mı sabah işe gitmem gerek
- 1 yıl
Sonra devam ederiz dilersen
Soran1 yılPeki tamam zaten geçen ay ayrıldım bundan. 3 yıldır birlikteyiz bana değer vermiyorsun, yanında istemiyorsun diye ayrıldım. 1 ay boyunca yazmadı. Geçen gün yazdı konuştuk sonra gelcem dedi bütün masraflar senden. Bilmiyorum kendimi aptal gibi hissediyorum. Cahil bir insanda değilim 2 univeriste bitirdim. Yüksek lisans yaptım kariyer sahibiyim ama bilmiyorum neden buna bu kadar taviz veriyorum
- 1 yıl
Kurduğun cümlelerinden anlıyorum ki sen yumuşak huylusun ve çok sakinsin her şeyi alttan alıyosun fakat böyle yaklaşımda bulunmaktan bir an önce vazgeç ve biraz bencil olmaya çalış asla iyi niyetinden ödün verme kimseye
- 1 yıl
Şimdilik iyi geceler görüşmek üzere...
Soran1 yılTeşekkür ederim iyi geceler
- 1 yıl
Rica ederim 🙏🏽
Günaydın... - 1 yıl
Merhaba
Ne düşündün anlatmak ister misin?
Soran1 yılAçık açık söyledim bunlari bana söylemen beni rahatsız etti, senin amacın benim iyi niyetimi suistimal etmek dedim. Haklısın dedi engelledi
- 1 yıl
Gerçekten mi 😳
- 1 yıl
Hiç bir açıklama yapmadan kaçar gibi engellemek kolay tabi gerçek yüzünü gösterdi
- 1 yıl
Başkasını bulmuş belli ki ahlaksız
1 yılErkek arkadaşın escort mu?
02 Yorumla
Soran1 yılHayır 😅
- 1 yıl
O halde.. kendini prenses sanıyor galiba.. bu tipler paranı yer içer sağda solda zafer edasıyla anlatır, uzak dur
- Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.
1 yılPara muhabbeti yapan erkek... Iyhhh.
13 Yorumla- 1 yıl
@SheWolfOfSea kız yapmayanın da kıymeti bilinmiyor
İşte şu sorudaki güzel kardeşim kıymete biniyor - 1 yıl
@Durumlarfena büyük konuşmak istemiyorum ama yok. Katılmıyorum.
- 1 yıl
Herkes senin gibi karakterli olamıyor kanka
Cidden nelerimi gördüm ben
Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. Açıkçası gelmesin bu ne özgüven
00 Yorumla
1 yılSaçmalama sakın ödeme seni kullanmak istiyor
00 YorumlaÖyle erkek olmaz erkekliginden şüphelendim 🤦🏻♀️
00 YorumlaOnu bırak ben gelirim...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
1 yılHem sana gelip hemde sana ödetmek birde erkek
00 Yorumla
1 yılerkek arkadaşın prenses olmak istiyor galiba
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılHaaa hem masrafları karşilican bide vercen buna
01 Yorumla- 1 yıl
O zaman hayırlı olsun 😀
Boşa düştüysen gel 🤪
Gizli Üye(30-35)1 yılHayır erkek kadına çay hesabı bile ödetemz
01 Yorumla
Soran1 yılKonu para değil kesinlikle, konu tam olarak bu, erkek dediğin kadına hesap ödetmemeli ama bu adam nirvanaya çıktı artık, kaldığı otelin parasınıda ben odeyecekmişim, kendini prenses sanıyor sanırım. Konu kesinlikle para değil konu davranış ben zaten kasaya gidince elimi cebime atarım yuklenmem bir kişiye, ama bu otel parasına kadar bana ödeyeceksin diye şart koşuyo. Ee birde doktor olunca insan art niyet arıyor
Gizli Üye(18-24)1 yılAyrıl abla konu para değil görgüsüzlük
04 Yorumla
Soran1 yılAyriliyim mi
Cevap sahibi1 yılYa bu görgüsüzlük yüzsüzlük saçan sapan bir şey yaptığı yani kelimelerle anlatılmaz. Böyle bi insan çekilmez ya gerçekten çok ciddi söylüyorum.
Soran1 yılHaklısın galiba ayrilcam. Parası olmazsa anlarım söylemeden destek olurum ama gayet parasida var. Gelmişken ordan kendime alışveriş yaparım diyor birde
Cevap sahibi1 yılTam yüzsüz gurursuz yani. Parası olmasa tabii ki anlaşılır normal bi durum da o zaman bile yani sen öde demez söyler düzgünce.
Gizli Üye(30-35)1 yılRahatsız mı oldun 🤷♂️😀
04 Yorumla
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılHaklısın pekii 😊
Cevap sahibi1 yılIyi anlaşmış olmanızz 😊
Cevap sahibi1 yılHayırlısı olsun.
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılÖyle erkek mi olur yaaa
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Yok daha neler
00 Yorumla
1 yılÖde nolacak sanki
01 Yorumla
Soran1 yılBen öderim tabiki ama bunu yüzsüzce söylemesi hiç hoş değil, bir erkeğe yakiştiramiyorum
1 yılEbenin @mı
02 Yorumla- 1 yıl
şaka mı la
Soran1 yılHayır 🥹
1 yılSenin paralı biri olduğunu biliyordur 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılAma yanlış
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. Hahah bu kadar da cimri olmaz yani
00 Yorumla
1 yılsana gurban olsun
01 Yorumla- 1 yıl
ayıp ediyor
Mal değilsen ödemezsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Aç geziyordur
00 Yorumla
1 yılAkillica
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılSaçma ve sapan
01 Yorumla
Soran1 yılBencede
Gizli Üye(30-35)1 yılSacmalaöıs yaa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeni sevmiyor bnce
00 Yorumla
1 yılTekmeyi bas
10 YorumlaVerme
00 Yorumla
1 yılSende ver o zaman
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer