İyi insan olunca kızlar değer vermedi. Artık vicdanımla değil nefsimle hareket ediyorum. Ama mutlu değilim neden?

Durum bu ama şu an yanımda ve hayatımda daha çok kız var, sevgililerim oldu vs. Ama şimdi de vicdanım rahat değil. Namazı da bırsktım bu süreçte, dinden uzaklaşınca kendiliğinden bıraktım planlaöayla olmadı. Aslında etrafımda kız olduğu için vs mutluyum ama sanırım çok şey de kaybettim ya. Siz ne düşünüyorsunuz

İyi insan olunca kızlar değer vermedi. Artık vicdanımla değil nefsimle hareket ediyorum. Ama mutlu değilim neden?
Cevapla