22 yaşındayım ve artık anlamaya başlıyorum: Kızların neye baktığını çözmek çok zor. Tipe, boya, paraya… Bazen de kendilerine kötü davranan adamlara gidiyorlar. Neden böyle? Ben buradayım, iyi biriyim, elinden geldiğince dürüst, saygılı ve değer veren biri. Ama bu sanki bir kriter değilmiş gibi.
Beni en çok üzen şey de bu. İnsanlara iyi davranmanın, samimi olmanın değersizleşmesi. Parası olan, dış görünüşüyle dikkat çeken ya da kötü davranan birini tercih etmeleri… Bu nasıl bir adalet? Kendime soruyorum: Yanlış mı davranıyorum? İnsanlara iyi davranmak mı hata? Ama böyle olmak istemiyorum. Yine de, bu durum insanın içinde garip bir boşluk bırakıyor.
Haksızlık gibi geliyor. Görünmez olmak gibi. Sanki ne yaparsam yapayım fark etmiyor. Ve en kötüsü, bu hisle yaşamak her geçen gün daha da zorlaşıyor.
Beni en çok üzen şey de bu. İnsanlara iyi davranmanın, samimi olmanın değersizleşmesi. Parası olan, dış görünüşüyle dikkat çeken ya da kötü davranan birini tercih etmeleri… Bu nasıl bir adalet? Kendime soruyorum: Yanlış mı davranıyorum? İnsanlara iyi davranmak mı hata? Ama böyle olmak istemiyorum. Yine de, bu durum insanın içinde garip bir boşluk bırakıyor.
Haksızlık gibi geliyor. Görünmez olmak gibi. Sanki ne yaparsam yapayım fark etmiyor. Ve en kötüsü, bu hisle yaşamak her geçen gün daha da zorlaşıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer