Bir kizla cikiyordum ilk kiz arkadasimdi fakat bi zaman sonra benden artik hoslanmadigini soyledi Ve bir sure konusmadik sonra tekrardan baristik fakat yakin arkadas gibiyiz onuda Hala cok sevdigim icin ondan hoslanmadigini soyledim benden uzaklasir diye dusundum ama Boyle de hoslandigi erkeklerden bahsetmeye basladi Şu an asik oldugu birisi varmis onun yardimini benden aliyor onu cok seviyorum buna katlanirim ne yapmaliyim birak derseniz birakman katlanmaya devam ederim bu zamana Kadar ilerledim suanki erkek arkadasi da ona hic ilgi vermiyor yazsada Geri donmuyor katlanmaya devam ederim ama bir yanim Hala istedigi icin tekrar birlikte olmak istiyorum Not: Tek sevgilimdi
Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer