Güncellemeler
1 yıl
robot mu bu kadınlar, bir methodu olsun.
ve ütopik bir varlık mı ki iletişime geçmek için "konuşmayı bilmek" gerek,
böyle bir şey yok. kim kula köle olursa, ego yapıyor.
ve ütopik bir varlık mı ki iletişime geçmek için "konuşmayı bilmek" gerek,
böyle bir şey yok. kim kula köle olursa, ego yapıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O bir sanat
öyle bir şey yok, çünkü bunu söyleyenlerin tam manasıyla nasıl olduğunu anlattığını görmedim.
boş palavra yani, ego tatmini.
isteyen bir kadınla konuşunca, "tavladım, konuşmayı biliyorum" oluyor :D
Sen bi sanatı uzun uğraşlar sonucu kazanırsan ve her uyguladığında başarılı olursan nasıl başardığını başkalarına anlatır mısın?
ne sanatı ya sanki iş bu
hep klişe cevaplar yalnız,
her alanda anlatan var tabi :D videolar yapan.
ama bu boş ego, karşındaki insan, robot değil,
istemezse kıçını yırtsan olmaz, isterse ne yaparsan yap olur zaten.
ha kadınların çoğu belirli kalıplara girmiş, bakan birisiyle samimi konuşunca yüzlerde güldümü iş tamam.
fakat karşındaki insanın tercihi, senin yeteneğin nasıl olsun :D bu tercih, yok derse yok evet derse evet.
öyle bir şey yok kardeş kadın tavlama diye boş isler bunlar
Mesele yok dedirtmemek evet dedirtmek zaten bu ego değil dediğim gibi sanat bugün para ve zenginlik ile satın alınamayan her kadını elde ederim 2 saat konuşma ile :) ama buna ayıracak ne vaktim ne de duygum var robot olması ile ilgili değil bu durum, birine hitap edebilecek potansiyelde bir zeka ve duygu birikimine sahipsen o kadın seni ister
kadının birine desek, buna yok diyecen, teorin çürür.
kimse robot değil, npc kadının tercihi herkesinki gibi olur tabi.
npc çünkü, öznellik bireycilik sıfır olursa, ne ister ne istemez net bilirsin.
Arkadaşım kadının yazdığımı anlamamışsın ben insanların robot olduğunu ya da npc kadınlarda bu işe yarar demedim
istediğin kadar uğraş kadın seni. istemezse hiçbir halt yapamazsin
valla bu işler ne duygu ne zeka oliyor
Hala anlamıyor bak ben kadın beni istemezse demiyorum kadınla iletişim kurarsan seni isteyebileceğinden bahsediyorum istemeyen kadın bi an da isteyiverir
Ruhuna hitap edersen
buna sanat dersen, insanların belirli bir kısmını diğerlerinden üstün tutmuş olursun, kadın erkeklerden üstündür gibi bir anlayış ortaya çıkar.
Seni ikna etmeye çalışan yok, senin için uğraşan yok, sen ne diye buna sanat diyorsun, şaşırtıcı. bunu hiçbir zaman anlayamayacağım.
oda insan bende insanım, bunu kesinlikle kabul edemem.
neruhu ya paran varsa yakisikliysan kadın seni ister
Ruha hitap etmek bir sanattır kardeşim :) bunu google de de araştırabilirsin ben üstün tutmuyorum ama çoğu insanın başarabileceği bir şey değil bu onları diğerlerinden daha alçak başaranı da üstün yapmaz herkes farklı konularda uzmandır
çok duygusal, o yüzden anlayamayacağım :D
Evet 😁
ruhu falan bırak bu işler saçmalık bir erkek gider bir kadını. alir
erkek adam. duygusal. olmaz sert ve maskulen. olur ataları gibi güçlü. olmali
Çok fazla göreceli, mesela yüzmede herkesi geçersin 1. olursun, futbolda gol atarsın kazanırsın,
fakat bu tamamen kadının görüşüne kalmış bir durum, kadın sana kıl kapsın, kıçınıda yırtsan olmaz o iş ki, seni değerlendiren başka bir insan, sen onları değerlendireceğine, kendi değerini buna göre biçiyon, (yani bunu çoğunluk için söylüyorum), özsaygı eksikliği, kendisine değil başkasının onayına kalması zaten özgüven eksikliği.
Kadına karşı güçlü görünmene gerek yok güçlü isen güçlü görünürsün zaten ona gücünü kanıtlamana gerek yok. Ayrıca kardeşim bu yüzmek ve futbol gibi ama olaya duygusal yaklaşmadığın sürece anlamayacaksın :)
yani picccol diyorsun
Hayır hiç bir şey demiyorum 😁 herkes kendi yolunu izlesin
kadınlara iyi davranmiyacaksin onları skipp. atacaksin
İyi davranmadan onu yapamazsın 😁
çok subjektiflik istiyor ama, yani bu konuda iyi veya kötü, demek ve tüm yorumlar taraflı olacaktır.
duygusallığın olduğu yerde taraflılık mutlaka olur çünkü.
Neyse bu konuyu kapatalım çok uzadı :)
haklı olmanın kimseye faydası yok :D
bunlar boş insar sen samimi. kibar. ol. yeter
kadınla konuşmayı bilmek, ne demek :D buna takıldım.
sanki ütopik bir varlıkla iletişime geçiyor, bir methodu var gibi :D
bir insan seni ister ya da istemez, bu kadar basit.
robot mu bunlar, yöntemi olsun ki,
kadınlarla konuşmayı sözde biliyorum diyenler, örnek te göstermezler hiçbir zaman, çünkü böyle bir şey yok.
Kadınlarda bizim gibi insan
abartıp ilah ediniyorlar,
heyecan falanda bu yüzden oluyor,
bir şey abartılırsa heyecana dönüşür.
birde kanunlar, kadınların iki dudağı arasında olduğundan.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!