
Her şey güzel giderken en mutlu gününüzde karşı taraf nikahta herkesin içinde hayır dese ne yaparsınız djsjsj?

Her şey güzel giderken en mutlu gününüzde karşı taraf nikahta herkesin içinde hayır dese ne yaparsınız djsjsj?
O masaya beraber oturduğum kişinin kesin doğru olduğuna inanıyorsam evet-hayır cevaplarına niçin ihtiyacımız olsun diye düşünmüyor değilim 😀 direkt evlen demi? Bu da benden dostlarıma şeker tadında bir öğüt olsun. O yanınızdaki kişi sizin için doğru biriyse cevaplardan çok sonuçlara odaklanırsınız. Çünkü doğru kişi sizin şüphelerinizi boks torbasına çevirip döver ve öldürtür. Yerine ise huzur ve sükunet getirtir
Allahın şanslı kulu olduğumu düşünürüm
bana bu hareketi yapacak biri zaten Allah bilir evlenince ne yapardı
yatar kalkar şükrederdim Allaha
emin ol bana bu hareketi yapacak biri için en küçük bir mimik hareketim bile oynamaz
ona bu zevki yaşatmam!!!
sessiz kalmak en iyi cevaptır zaten
gözler herşeyi anlatır
benim bağırıp çağırmam ağlamam neyi değiştirir...
Cevap
6Cevap
O cevaptan önce o masaya oturmam
İnsan o an kalp krizi bile geçirebilir gadası
hiçbir şey yapmam hatta mutl olurum boşanmayla uğraşmayacağım diye
Aynen bırde o vardı
Sonrasında bizim töre devreye girer ahey aheyyy
sdlmödknljks
ayy cok korkunc bogarim sanirim skldsjkd insanlar bosa toplanmis olmasin nikahimiz kiyilamiyorsa cenaze namazi kilinsin bari pasamizin
şaka yapıyor hahah digib tedirgin olurum ya cok qarip birsey olurdu jssj
Şaşırırım ama "bunda da bir hayır vardır" derim.
Gurur kırıcı
Kötü hissederdim herhalde
Gerçekten çok üzücü olur ya bana kal gelir bi şey yapamam.
Bu anı mı bekledin bunu demek için der şamarlarım.😀
O ayakkabı, ayağında değil, yüzünde patlardı.
Ohh ben de hayır diyecektim zaten derim
ufak capli bi kriz geciririm herhalde
fururim oni ha topuğundan
En iyisi bende, dıkşın dıkşın 🫠
En az 1 ay kimseye ağzımdan bi kelime çıkmazdı herhalde
Allah düşman başına vermesin
Vardır bu işte bir hayır der hiçbir şey olmamış gibi kalkar koşa koşa kaçırdım
Nikah memuru eşinizin ismi yeştne başka kadın veya erkek ismi ile hitap etse mesela
Kamera şakası sanarim
Niye böyle bi şey efsizlik yaptın diye sorarım
Baygınlık geçiririm herhalde ne yapacağım 😂😂
İntihar ederim
Ağlarım ben başkada bir şey yapmam.
Masayı dötüne sokarım onun ahshs
Sok olurdum bağirirdım ona
Ciddiye almam şaka zannederim.
Şok olurum
Canı cehenneme
Töbe yaa düşüncesi bile çok korkunç
Şok olurum ne yapicam
Giderim gelmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?