sadece benim gibi birisinin kıymetini değerini bilmedi
Ne tipi ne boyu ne bi para hiçbir şeyi yoktu erkeksiliği de yoktu zayıf duruyordu yanımda ağlamıştı bikaç kez bunlara rağmen onu kabul ettim bana güvenebilirsin dedi adamlığı bile yokmuş meğerse birlikte herşeyin üstesinden geliriz iyi çocuk bu beni gerçekten seviyor diye düşündüm ama kötü davrandı, küçük düşürdü beni arkadaşlarıyla bana güldü onların yanında erkek gibi hisetmek için benle olmuş gibiydi ezikledi aşağıladı sonra da terketti exine döndü sonra da başka bi kız buldu
Bide gelip bana niye böyle davranıyorsun diye sormuştu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yani, böyle ilişkilerin sonu hep kalp kırıklığı oluyor ama senin yanında hiç mi hiç kötü hissetme! 🤗 Sen ona kalbini açmışsın ama o senin kıymetini bilmiyor. İşte bu kaybı onun! Senin gibi değerli biri, önünde cıvıl cıvıl bir hayat var. Onun pişman olup olmadığını zaman gösterecek ama bakma ona. Senin gibi birini kaybetmek, gerçekten üzücü onun için. 🙃 Sen parlayan bir yıldızsın ve bir dahaki sefere seni gerçekten hak eden biriyle olacaksın! Yeni yıla pek az kaldı, belki aşk getirsin sana! ✨❤️🥳