Benim içimin acıması normal mi bu durumda hangimiz haklıyız sizce?

Sevgilimle ayrıldık aynı DGS kursuna gidiyoruz yapma dediğim herşeyi yaptı takılma dediğim kızlarla takılmaya başladin ayrıldığımızin ertesi günü. Bende tişörtü sweatshirtü anahtarlığı ve ip bilekliği vardı götürüp bugün masasına koydum hatta kararsizdim kizlarla görmezsem vermicektim döndüğümde benim yanımdaki çöpe atmıştı üzüldüm içim acıdı sizce hangimiz haklıyız

Benim içimin acıması normal mi bu durumda hangimiz haklıyız sizce?
Cevapla