Anlamıyorum ya 54 yaşında bir adam nasıl bu kadar fit hareketli dinç güçlü olabilir o kadar aktif hareketli anlatamam erkeklerde 30 dedikten sonra hafiften saç dökülmeleri başlıyor ya nasıl bu yaşta adamın saçları hem simsiyah hem de bu kadar gür olabilir toplasan 50 tane beyaz yoktur saçında saçlar o kadar gür ki yeminle alnı gözükmüyor bu yaşta adamın yüzünde bir çizgi olmaz mı ya yüzünde en ufak bir karışık bile yok sadece hafif gözleridamın çok zengin olsa kendine bakıyordur diyeceğim de alt tarafı devlet memuru nedir bu işin sırrı efsunu saçma sapan aşık mısınız diye sormayın sadece anlamaya çalışıyorum sağlık bakımından yani
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılSpor, sağlıklı beslenme, pozitif zihin, maddi rahatlık..
Bi tanıdığım abi var 60a yaklaşıyor, sadece su ve gazlı su içiyor. Alkolü sigarası yok, sporu bilmiyorum ama baktığımda dinç birisi. Şimdi 60 yaşındakiler dik bile duramıyor, hayatı salmışlar gibi görünüyorlar.05 Yorumla- 1 yıl
Saçları bile simsiyah
- 1 yıl
Boyatmıştır o kadar imkansız
- 1 yıl
Yok birkaç tane beyaz var yoksa biz de boya dicez
- 1 yıl
Olamaz imkansız
- 1 yıl
😀😀
En İyi Cevaplar
1 yılKendine bakmak icin zengin olmana gerek yok.
Yaslanmanin %50si biyolojiden kalani senden kaynaklidir.
Özünden mutlu ve sakin insanlar daha gec yaslanir. Bir de sagligina dikkat ediyorsa normal.
Mesela insanlarin mesleklerine "alt tarafi" diyen birisi oldukca hizli yaslanabilir.
03 Yorumla- 1 yıl
Vallahi hiç sakin değil terör estiriyor okulda ters eski olmuyor mu
- 1 yıl
Terapi oluyordur adama. Etrafa teror estirip rahatliyordur.
- 1 yıl
Vallahi ya o konuda katılıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 568 cevap paylaştı.
1 yılsağlıklı beslenip kendine bakarsan bedenin çabuk yıpranmaz.. yani çok yaşlı değil birçok açıdan orta yaş bizim toplumumuzda kimse kendinin kıymeytini bllmediği için çabuk yıpranır ve yaşlanır
010 Yorumla- 1 yıl
Ama ne bileyim ya 6 katlı okulu 7 kere geziyor BİM'de nöbetçi olsa olmasın geziyor nedir bu enerj
- 1 yıl
işte bu enerji zaten onu gençleştiriyor, yani hareket edeceksinnn :))) doğru söyle etkilendinmi adamdan
- 1 yıl
Daha neler adam 24 yaş büyük
- 1 yıl
millet neler nelr yapıyor , yaş problemmi sencee, bence değil
- 1 yıl
Az buz değil 24 yaş diyorum
- 1 yıl
neyse o senin bileceğin iş,
- 1 yıl
🤣🤣
- 1 yıl
gülme gülme, şimdi kızlar hep olgun erkek arıyor
- 1 yıl
Öyle mi
- 1 yıl
öyleeee
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ah gençliğin güzellikleri! 😂 54 yaşındaki bu adam, mahallenin genç delikanlısı tadında geziniyor anlaşılan. Öncelikle, genetik faktörler çok önemli. Bazı insanlar gen havuzunu tam jackpot vuruyor! Ayrıca sağlıklı bir yaşam tarzı da etkili olabilir, yani dengeli beslenip aktif bir hayat sürüyorsa bu yaşta böyle dinç kalmak mümkün. Uyku düzeni ve stres yönetimi de cabası! Sen de kendine böyle iyi bakarsan, gelecekte benzer güzellikte ve enerji dolu bir yaşam sürebilirsin. Sence adam gizli bir süper kahraman olabilir mi? 🦸♂️✨ Saçın beyazlaması ya da dökülmesi genellikle genetik ama kim bilir, belki de keratin maskelerine abanıyordur! 😅
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılgenetiktir ya da sağlıklı beslenmiştir
01 Yorumla- 1 yıl
Genetik büyük ihtimal devlet memuruna derece sağlıklı beslenebilir mi
1 yılBunun sırrı sağlıklı besleniceksin ve kafaya bir şey takmiycaksın içine attıkça bedenen ve ruhen çökme oluyo zaten ahh ahhh
13 Yorumla- 1 yıl
Bir devlet memuru ne kadar sağlıklı beslenebilir ki çok maddi bir desteği yok Özel hayatını bilemem ama öğrencilerle çok ilgileniyor 6 katlı okulu 7 kere geziyor kafaya takmıyor bulamaz demeyeceğim
- 1 yıl
Zaten şu an ki durumlarda çoğunlukla herkes kafaya takıyı birşeyler tabi dediğin şartlarda zor ama en azından kendini yipratmamaya özen gösterin umarım kötü enerjiden düşüncelerden kurtulursunuz sağlıkla kalın
- 1 yıl
Peki teşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 632 cevap paylaştı. Kendine bakıyordur. Bekardır :) Spor yapıyordur. Bir de genetik tabi. Ben de 41 oldum ama max 35 derler tanımayanlar.
06 Yorumla- 1 yıl
Spor yaptığını yani özel olarak yaptığını sanmıyorum 6 katlı okulu günde 7 defa geziyor zaten 🤣
- 1 yıl
Yok 6-7 yıl önce boşanmış iki kızı var benden büyük
- 1 yıl
Evet çok erken evlenmiş olmalı
- 1 yıl
@Canubbeeennn valla ben de ayrılsam gençleşirim muhtemelen empati yaptım :D
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılİnan bazen anlamıyorum dedem biceps yapmayı nerden öğrendi?
01 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
Gizli Üye(36-45)1 yılGamsızlık ve genetik. Fakat biraz kendine iyi bakan birazda genetik olarak şanslı olan için 50 yaş çökme yaşı değil.
028 Yorumla- 1 yıl
Gamsız değil ama 6 katlı okulu 7 kere geziyor günde öğrencilerle ilgileniyor sabah tek başına bütün kıyafet kontrolü yapıyor gamsız mı sence
Cevap sahibi1 yılGamsız olabilir. Kafaya takmıyor ama işini özverili yapıyordur.
- 1 yıl
Sanırım öyle sabahı 7 sin de gelmiş hiç bir öğretmen yok sabahın buz gibi havasında tek başına kıyafet kontrolü yapıyor ve🤣🤣
Cevap sahibi1 yılBu işe karşı bir tutkusu var belli ki 😀
- 1 yıl
Vallahi ya gerçekten müdür dahil 3 tane müdür yardımcısı var ondan başka herkes odasında oturuyor ya bu delirmiş nöbetçi olsa da geziyor olmasa da geliyor 🤣🤣🤣 yetmiyor devamsızlıkları kendisi giriyor bilgisayarın normalde bu memurun görevi
Cevap sahibi1 yılVar birşeyleri. İş kolik olabilir. Sosyal biri olmayabilir. Ama sende de bir şey bar.
- 1 yıl
Sosyal hayatımda olmadığını kanıtına nasıl vardı
- 1 yıl
Sosyal hayatının olmadığı kanısına nasıl vardın,🤣🤣
Cevap sahibi1 yılBenimde iş yerimde böyle iş arkadaşlarım vardı. Memurlar be hayatlarında iş dışında bir şey yok. Senelerce yıllık izin almıyorlardı, evde sıkılıyoruz diye.
- 1 yıl
Bu da ya sabahın köründe geliyor güvenlikten bile önce 🤣
Cevap sahibi1 yılEvde huzur yok demek ki 😀
- 1 yıl
6 yıl önce boşanmış bilmiyorum ki yani evde tek başına kafa dinleyebilir 🤣
Cevap sahibi1 yılDemek ki evde aradığı şeyi bulamıyor 😀
- 1 yıl
Ahaha 🤣🤣 ne gibi 🤣🤣
Cevap sahibi1 yılBilemem, sence ne gibi 😜
- 1 yıl
Niye sabahın ayazında gelir ki en yetkili adam 🤣🤣
Cevap sahibi1 yılBazı varsayımlarım var ama burada dillendiremem bunu 😀
- 1 yıl
Gizli cansın zaten söyle gitsin onun olsa olsa özlemcilerini özlemi olur 🤣🤣 bir öğretmene aşık olacak hali yok ya
Cevap sahibi1 yılBende öyle düşünüyorum, öğretme aşkından hep 😀
- 1 yıl
54 aslında bir adam küçücük öğretmenlere bakar mı hiç 🤣
Cevap sahibi1 yılBencede daha küçüğü varken küçücük öğretmene neden baksın 😀
- 1 yıl
Nasıl daha küçüğü 🤣
Cevap sahibi1 yılMesela senin gibi
- 1 yıl
Ama ben çok küçücük kalıyorum aramızda 24 yaş var asla bakmaz bana o yan gözle 🤣
Cevap sahibi1 yılEmin olma derim.
- 1 yıl
Niye ki
Cevap sahibi1 yılTamam. Yorumlarla buraya kadar 😀
- 1 yıl
Peki
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
1 yılIrsi dirsaçlatı, diğer tarafıda hiç yorulmamış adam masa başında oturmuş, demekki aynı ben saçlar hariç
01 Yorumla- 1 yıl
Masa başıma 6 katlı okulu günde 7 defa geziyor nöbetçi olsun olmasın geziyor sence oturmuşa benziyor mu 😀🤣
Gizli Üye(30-35)1 yılSpor ve sağlıklı beslenme 44 yasindayim herkese 33 diye yediriyorum
07 Yorumla- 1 yıl
Pislik 🤣🤣
Cevap sahibi1 yılHahaa görsen sende inanirsin
- 1 yıl
Utanmıyor musun yalan söylemeye 🤣
Cevap sahibi1 yılHayir utanmıyorum genç kızları seviyorum
- 1 yıl
Ama Allah'tan o öyle birisi değil kimseye gelmiyorsa bakma en azından okulda
Cevap sahibi1 yılSen ogle san
- 1 yıl
Adam vücut ve karakter olarak bir bütün asla ayağının altını öpsek kimse yan gözlü bakmaz,🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılkendıne ıyı bakmıstır bırde yasından kucuk gosterıyordur
097 Yorumla- 1 yıl
Çok tatlı ya 🤣🤣
- 1 yıl
afıyet olsun :)
- 1 yıl
😀😀😀😀
- 1 yıl
sen hep boyle gulec mısın :) gul yuzun solmasın
- 1 yıl
Evet çok gülüyorum ben ya 🤣🤣
- 1 yıl
ne guzel ıste hep gül
- 1 yıl
🤣🤣🤣 sende
- 1 yıl
bende guleryuzluyum tesekkur ederım
- 1 yıl
,🤣🤣
- 1 yıl
ıyıde bı boyle karsılıklı gulumserız :) hem bıraz cıddı olman lazım sevgili ogretmenım
- 1 yıl
Ahaha 🤣🤣🤣 Yok be ben ciddi olunca öğrenciler beni sinirlendirmeye çalışıyor onlara gülüp geçiyorum daha çok sinir oluyorlar
- 1 yıl
öğrencın olmak eglencelı olur :)
- 1 yıl
Acaba 🤣🤣
- 1 yıl
oyle bır enerjı aldım :) gercı ogrencı olmak ıcın yasım musaıt degıl ama okumanın yası yoktur derler
- 1 yıl
Seni müdür yardımcısı olarak atalım o zaman 🤣
- 1 yıl
senınle aynı okula atayacaksan olur :)
- 1 yıl
🤣🤣🤣 hey Allah'ım
- 1 yıl
baska okulda napayım eglencesıne mudur yardımcısı olacam
- 1 yıl
Hey Allah'ım 🤣
- 1 yıl
sen kesın yapay zeka botusun :)
- 1 yıl
Nedenmiş o 😃
- 1 yıl
sonunda baska bı cevap geldı ama yınede emın olamadım :)
- 1 yıl
Hiç yapay zeka müdür yardımcısını böyle derinlemesine inceleyebilir mi 😃
- 1 yıl
su an yapay zeka herseyı yapıyor :) ıstersen sana yapay zekayla bır hıkaye bıle yazabılırım
- 1 yıl
Hayranlığımın İfadesi
Ben Elif Öğretmen. Okula yeni atandım ve ilk günlerimde pek çok heyecan ve endişe yaşıyorum. Geçtiğimiz hafta, müdür yardımcımız Sayın Selim Bey ile tanıştım. Kendisi 50 yaşında, deneyimli bir eğitimci. Okulda herkes tarafından çok seviliyor ve saygı duyuluyor. İlk izlenimlerimden biri, onun gözlerindeki ışıltının ne kadar samimi olduğuydu.
Gün boyu öğrencilerimi tanıma çabamı sürdürürken, Selim Bey’in derslerimi nasıl dikkatle izlediğini fark ettim. Bir gün, derste öğrencilerimle interaktif bir etkinlik yapıyordum. Sınıfın en arkasında oturuyordu. Onların neşesi ve coşkusu beni o kadar motive etti ki, her kelimem kalbimden süzülüyordu. O an, Selim Bey’in gülümsemesi, bana destek olduğunu hissettiriyordu. - 1 yıl
Selim Bey, okulda herkesin çocuğu gibi gördüğü gençleri eğitmemiz konusunda sürekli motive ediyor. Öğrencilerime nasıl daha iyi ulaşabileceğime dair verdiği öğütler, içimde bir kıvılcım yarattı. Her seminerinde, aslında sadece bir eğitmen değil, aynı zamanda bir mentor olduğunuzu anlıyorum. Her zaman pozitif enerjiyle dolu ve açık bir kalple bizlere yol gösteriyor.
- 1 yıl
Bir gün, Selim Bey hızlı bir şekilde yanımdan geçerken, “Elif, öğrencilerinle olan bağın çok güzel, bunu korumalısın!” dedi. Duyduğum bu sözler içimde derin bir hayranlık uyandırdı. Hayatımda daha önce karşılaşmadığım bir ilham kaynağına sahip olmanın verdiği mutlulukla doluydum. O an, ona hayranlığını kelimelere dökmek için bir mektup yazmaya karar verdim.
Mektubumda, onun öğretmenlikteki tutkusunu, öğrencilerin hayatlarını nasıl değiştirdiğini ve bana kattıklarını yazdım. Kendisini izlerken, işine olan tutkusunu görmekten aldığım ilhamı dile getirdim. Mektubumu okulda bırakırken, kalbim hızla çarpıyordu; acaba nasıl bir tepki alacaktım?
Hızla birkaç gün geçti. Bir sabah, Selim Bey beni odasına çağırdı. İçimde bir heyecan, bir merak vardı. Odaya girdiğimde anahtarı çevirip kapanan kapının sesi içimi ürpertmişti. “Mektubunu okudum, Elif. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. Senin de öğrencilerine olan ilgin benim için çok değerli.”
Bu basit ama içten sözleri duyduğunda, içim kıpır kıpır oldu. Onun gibi bir öğretmenden onay almak beni sadece mutlu etmekle kalmadı, aynı zamanda kendime olan güvenimi de artırdı. Gözlerimdeki parıltı, cesareti ve ilhamı besledi. Selim Bey’in, benim gibi yeni bir öğretmene verdiği değer, kendimi daha önemli hissettirdi.
O günden sonra, Selim Bey’in tavsiyelerini daha çok dinlemeye, öğrencilerime daha çok zaman ayırmaya ve onları daha iyi anlamaya çalıştım. Onun rehberliğinde, sadece bir öğretmen değil, aynı zamanda bir mentor ve ilham kaynağı olmayı öğrendim. Selim Bey, benim için her zaman bir örnek teşkil edecek. Bu süreçte bana kattıklarından dolayı minnettarım.
Artık okulun koridorlarında dolanan bir öğretmen değilim, aynı zamanda bir hayran, bir takipçi ve bir öğrenciyim. Hayatımı şekillendiren bu ilişki, benim eğitim hayatımda yeni bir dönemin başlangıcını simgeliyor. - 1 yıl
Üşenmemiş yazmış vallahi helal
- 1 yıl
ben kopyala yapıstır yaptım yazan yapay zeka :) ben yazmayada okumayaa usenırım :) hatta bunu bıle okumadım
- 1 yıl
Benim yazdıklarımı nasıl okuyorsun peki 😃😃
- 1 yıl
senınkılerın en uzunu bır satır kı daha 1 satır yazmadın hepsı yarım satır ya da ceyrek satır onlarında 3-4 tanesı gulumseme emojısı :)
- 1 yıl
İşte sen okumaktan yorulma diye senin iyiliğin için 😃
- 1 yıl
benı bukadar dusunme duygulanıyorum sonra gozlerım doluyor :)
- 1 yıl
Kıyamam 😃😃
- 1 yıl
kıyamam dıyenden korkacaksın :) bende sana kıyamam
- 1 yıl
Kuşbaşı kıyarım hem de dimi😃😃
- 1 yıl
evet o potansıyelı farkettım sende adamı tantunı yaparsın sen
- 1 yıl
O ne ki pastırma yaparım 😃
- 1 yıl
kayserılı mısın :)
- 1 yıl
Yok yapmak dedin de aklıma geldi o ne yapıyordur acaba şu an 😃😃
- 1 yıl
o kım mudur yardımcısı mı
- 1 yıl
Evet 😃😃😃😃
- 1 yıl
karısıyla bırbırlerıne terlık atıyorlardır :)
- 1 yıl
Yahu sen de bunama mı var 6 yıl önce boşanmış tek yaşıyor dedik ya 😃
- 1 yıl
Keşke evli olsaydı o zaman böyle saçma duygular hissetmezdim
- 1 yıl
guzelım uzun yazı usendım okumadım hepsını :) orayı atlamısım :) o sana cok yaslı ben daha gencım
- 1 yıl
Sence evli olsaydı ben bu duyguları hissetmezdim değil mi 😃
- 1 yıl
bence yıne hıssederdın :) pekı senı engelleyen ne madem evlı degıl
- 1 yıl
Yahu adam 54 yaşında ki ben ona aşık falan değilim asla böyle bir şey olamaz basit bayramlık
- 1 yıl
Basit bir hayranlık sadece 😃
- 1 yıl
anladım ozaman sorun yok hayranlıgın zararı yok ama sanırım olgun erkeklere meyıllısın
- 1 yıl
Hiç bilmiyorum tasarruf olamaz mı
- 1 yıl
tasarruf derken anlamadım tesaduf mu demek ıstedın
- 1 yıl
Aynen tesadüf olamaz mı diyecektim
- 1 yıl
olabılır ama bu tesaduf degıl
- 1 yıl
Ya bilmiyorum of dediğim gibi ondan çok küçük öğretmenler var 35'inde önlerden saçlar gitmeye başlamış bile bunun alnı gözükmüyor saçlardan hem de simsiyah 😃😃 neden Allah'ım neden
- 1 yıl
adam bosanmıs daha ne olsun yıl gectıkce genclesır :)
- 1 yıl
Niye boşandı acaba böyle mükemmel bir insanın evliliği neden biter
- 1 yıl
benıde esım bosadı :) bende yasımdan genc gosterıyorum
- 1 yıl
Yalnız benim kalbim rezerve maalesef 😃😃 seni başka yelkenlere doğru alalım
- 1 yıl
kımsenın kabıne gırmeye nıyetım yok :) lıman lıman gezıyorum takılıyorum kendı halımde :) korkmana gerek yok
- 1 yıl
En iyisini yapıyorsun 😃 benim de akşamları eroin krizini tutar gibi yardımcı krizim tutuyor işte derin derin nefes alarak baş etmeye çalışıyorum
- 1 yıl
ıyıde hayranlıgın bukadarı asırı degıl mı sen bagımlı olmussun resmen
- 1 yıl
Hayranlık ile bağımlılığın farkı nedir nasıl anlayacağız 😃
- 1 yıl
krıze gırıyorsan bagımlılıktır
- 1 yıl
Ama gündüzleri pek gelmiyor aklıma gene de akşamları geliyor 😃
- 1 yıl
seytanların ısı :) pekı su an yanında olsa ne yapardın ya da e olsun ısterdın
- 1 yıl
Yanımda olsa ne yapardın ne bileyim okuldan konuşurduk herhalde 😃
- 1 yıl
:) senın bu adamdan beklentın nedır onu soruyorum
- 1 yıl
Hiç babam yaşında adamla evlenecek değilim herhalde sadece onun varlığından onunla konuşmaktan mutlu oluyorum o kadar
- 1 yıl
anladım :) peki kalbım dolu dedın kabını dolduran kım :)
- 1 yıl
Onu tam olarak ben de bilmiyorum 😃😃
- 1 yıl
bence senın kalbın bos ama kendını korumaya calısıyorsun :) korkma kalbını calmayacam
- 1 yıl
Kalbimin boş olduğunu nereden biliyorsun tamam müdür yardımcısı Yok onu biliyorum da 😃
- 1 yıl
adım gıbı emınım bombos kalbın :) dolduracak kısı cıkmadı daha karsına
- 1 yıl
Yüce kahin raporunu sundu 😃😃
- 1 yıl
yüce kahin değil tecrubeli :) rapor degil tahminini :) sundu değil yazdı
- 1 yıl
Sen Türkçe öğretmeni misin 😃😃
- 1 yıl
ahh guzelım bunlar turkce dersı degıl ben kahın degılım tecrubemle tahmın yuruttum demek ıstıyorum ama ıstersen turkce dersı verebılırım :)
- 1 yıl
Bak sen 😃
- 1 yıl
istedıgın kadar bak :) ama herseyın fazlası zarar :) zarar gormenı ıstemem
- 1 yıl
Ne gibi bir şeyden zarar göreceğim 😃😃
- 1 yıl
fazla bakarsan mazallah asık olursun boyle bırseyı ıkımızde ıstemeyız :)
- 1 yıl
İnsan kendinden 24 yaş büyük bir adama aşık olabilir mi hiç bu çok saçma 😃😃😃
- 1 yıl
bunu sen soyleyınce soyleyene bak demezler mı :) 35 gosterıyorum :) 30 hıssedıyorum
- 1 yıl
Hhee pardon sen kendinden mi bahsediyordun ben ondan bahsediyorsun sandım da 😃😃😃😃😃😃
- 1 yıl
sureklı bak sen dıyorsun ya ona nazaran demıstım :) kafan nerde senın
- 1 yıl
Benim kafam nerede olabilir evimde eşim de gücümde 🤣🤣🤣
- 1 yıl
sen bıde evlımısın eşin mi var :)
- 1 yıl
Tövbe tövbe 🤣🤣
- 1 yıl
fazla tovbe etme carpılırsın :)
- 1 yıl
Tövbe iyidir 🤣🤣
- 1 yıl
tovbe edecek bıseyım yok :)
- 1 yıl
Her kul günahkardır
- 1 yıl
gunahım cok :) tovbe edecek bıseyım yok kımeye kulluk edemem ama maalesef duzenın kolesıyız hepımız
- 1 yıl
Öyle
- 1 yıl
aynen
1 yılBazı insanlar genetik olarak boyle
01 Yorumla- 1 yıl
Darısı başıma inşallah
Aşk İlişkileri konusunda 361 cevap paylaştı. O şimdi öyledir 5 sene sonra tırt
02 Yorumla- 1 yıl
😭😭😭 niye öyle dedin ya
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSaçları peruk olabilir
01 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 589 cevap paylaştı.
1 yılkendine çok iyi bakmıştır
01 Yorumla- 1 yıl
Belki
1 yılkendine bakıyodur
03 Yorumla- 1 yıl
İşiyle evli gibi kendine zaman ayırdığımı sanmıyorum😀
- 1 yıl
genetijkte bence biraz
- 1 yıl
Büyük ihtimal
- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
1 yılbenim kadar dinç gen değildir
01 Yorumla- 1 yıl
Yok ya
Bazı insanlar öyle
03 Yorumla- 1 yıl
30 35 deyince saçları dökülmeye başlayan bir sürü insan var
- 1 yıl
İyiymiş
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılAynı ben🤭
04 Yorumla- 1 yıl
Tabii canım tâbi 🤣
- 1 yıl
Vallahi 🤭
- 1 yıl
Peki 🤣🤣
- 1 yıl
🤭🤭🤭🤭
- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılAşık mı oldun kız
03 Yorumla- 1 yıl
Daha ne lazım bana 24 yaş büyük adam aşık mı olacağım
- 1 yıl
Ama çok etkilenmişsin
- 1 yıl
O kanıya nereden vardın 😀😀
1 yılBekar kesinlikle
07 Yorumla- 1 yıl
Yok 6 yıl önce boşanmış benden büyük kızları var
- 1 yıl
Tamam sen neden bunu düşünüyorsun
- 1 yıl
Bilmiyorum okulda ondan çok genç öğretmenler var saçlar gitmeye başlamış bile bu neden böyle değişik çok dinci 6 katlı okulu günde 7 kere geziyor
- 1 yıl
Hmm anlaşıldı öğretmen
- 1 yıl
Yok müdür yardımcısı
- 1 yıl
Maşallah dediğin iki güne ölmez inşallah
- 1 yıl
Allah korusun
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 54 yaşındaki adam nasıl bu kadar genç ve dinç olabilir nedir bunun sırrı efsunu bilen var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer