Kız arkadaşım aramız kötüyken başka erkeklerle konuşuyor?

Herkese iyi akşamlar diliyorum. 5 yıllık bir ilişkinin ardından son zamanlarda uzak olduğumuz için aramızda yaşanan sorunlardan dolayı aramız bozuldu. Sorunlar da ise benim sürekli gergin oluşum ve kız arkadaşım kendisini sürekli kısıtladığımı düşündüğü için aramız soğuklaştı bu konularda kendisine hak verdim ve konuşmak için elimden geleni yaptım. Kendimi değiştirmeye çalışıyorum ve bu durumları çözmek için elimden geleni yapıyorum. Bu süre zarfında instagramdan falan takipleşmeyi bıraktık ben ise tamamen kapattım. Aradan biraz zaman geçince çoğunlukla erkekleri takip ettiğini gördüm. Kendisine sorduğumda sürekli okuldan liseden işyerinden arkadaşlarım diye cevap verdi. Benle birlikteyken sosyal medyayı aktif kullanmazdı ve hiçbir erkeği takip etmezdi. Bir keresinde seni kıskandırmak için falan demişti. Kimse ile konuşuyor musun dediğimde hayır diye cevap veridi. Ardından aramız daha da açıldı. Ben en başında erkeklerden rahatsızım dediğimde kimse ile konuşmuyorum neden rahatsız olasın şeklinde cevap vermişti Davranışlarımın çok agresifleştiğini ve böyle olmaması gerektiğini söyledi. Ben de onun dediklerini yapıp onu rahatsız etmemeye çalıştım. Ardından bir olay sonrası kendi ağzıyla dedi ki takip ettiğim herkesi tanımıyorum neden böyle bir şey yapıyorsun dediğimde hiç bir amacım yok bilmiyorum şeklinde cevap verdi. Tekrar sordum kimse ile konuşuyor musun dedim? o ise hayır demişti ardından biraz daha zaman geçince aramız biraz düzelir gibi olunca başka erkeklerle konuşmaları olduğunu öğrendim içeriğini bilmesem de konuşmadım diyerek konuşmuştu. Ben de telefonda görüştüğümüz anda şu an hemen ekran açıp bana mesajları gösterebilir misin dediğimde hayır olmaz beni buna zorlayamazsın diyerek mesajlara bakmamı istemedi. Sonra dedi ki iş yerinden bir çocukla konuştum sadece komik video attım. Ben ise böyle bir durumda ilişkimizin sağlıklı yürüyemeyeceğini bana neden yalan söylediğini sordum. O da tepkini biliyorum onlar benim iş arkadaşlarım ve a kişisi evlenecek b kişisi nişanlı diyerek milletin özel hayatını söyledi. Ben ise senin bir sevgilin olduğunu veya bitti gözüyle bakıyorsan bir sevdiğin olduğunu biliyolar mı diye sorduğumda hayır bu özel hayatım kimse ile paylaşmam dedi. Çocuk ile ne konuştuğunu hala bilmiyorum. Kendisi aramızdaki sorunları konuşarak çözebileceğimizi söylüyor. Ben ise bana uğruna yalan söylediği kişileri takipten çıkmasını istiyorum. O ise hayır yapamam onlar benim iş arkadaşlarım diyor ve bundan sonra sana yalan söylemiyim onlar ile konuşmaya devam edeyim diyor. Ben ise akşam 6 da iş bitiyor iş arkadaşı iş yerinde kalır illa aynı ortamda biriyle bulunduğumuz için sosyal hayatımızı paylaşmak zorunda değiliz diyorum ve rahatsız olduğumu söylüyorum. sizce kim haklı lütfen yardım edin

Kız arkadaşım aramız kötüyken başka erkeklerle konuşuyor?
Cevapla