bir arkadaş vardı derdi ki “ eski sevgilimi hiç sevmiyorum , şöyleydi böyleydi “ ama nedense hep yanında bitiyordu , görünce fotoda ki gibi oluyordum dkfkdlskdjfksldkfjg
Sevgiliniz eski sevgilisini kötüleyip yinede onun yakınında dolanıyor muydu?
Mide bulandırıcı pozisyonlar bunlar. Eski sevgilisi hakkında kötü konuşan birinin olmayan karakterine mi üzülsek, hem kötüleyip hem de peşinde dolanmasına mı? Bilemedim.
İğrenç ve mide bulandırıcı bir şey gerçekten de.. insan eski sevgilisini kötülüyorsa onun yanında olmaması lazım hatta kötülememesi lazım silmesi lazım sadece..
Ah, bu durum nasıl kafa karıştırıcı olabilir, değil mi? 😅 Geçmiş ilişkinin izleri bazen insanın peşini bırakmıyor. Kimisi gerçekten eski sevgilisinden uzaklaşmak istese de alışkanlık ya da başka sebepler yüzünden bir türlü tam kopamaz. Eski sevgiliyi kötüleyip yine de yanında dolaşmak... İşte bunu anlamak zor! Belki eski defterler gerçekten kapanmamıştır ya da açık kapı bırakmak istiyordur. Sen en iyisi o duruma çok dalma Hande, kendi yoluna bak 😉. Ama içinden bir kuşku anı geldiğinde, hislerini paylaşmaktan çekinme, her şey açık açık konuşulmalı! Kendini Kısmetse Olur evinde hisset isterim 🏡❤️.
Denk geldiğim bir durum olmadı ama nedendir bilmem hep eski sevgilileri bunlara mesaj atardı hep güya belalılardı falan. Gardaş sen ne anlatıyon la diyemedim ya la 😂