"Yazma" deyince yazmayan erkekten/kızdan olur mu?

asko bi baskin yapmisim olayyy 💅🏻
asko bi baskin yapmisim olayyy 💅🏻

gunoskooo. ya bunu istenmedigim yerde niye durayim mantigina getirmeyin simdi. hani anlik sinirle yazma, engelle falan diyoruz ya oyle dusunun. israrla ustune gitmesi lazim o durumda cunku inadina soylemis oluyoruz. erkegin alfasi su durumda once bi guler, su nazlanma hosuna gider, sonra da yazarim yavrum hicbir sey de engel olamaz der devam eder (bana gore) 🥰🌸😻💖🫠✨

"Yazma" deyince yazmayan erkekten/kızdan olur mu?
Cevapla