17 yıllık eşimle boşanmak istiyorum ama üzülürse diye düşünüyorum?

Ben gamze 39 yaşındayım 14 yaşında bir oğlum var, eşimle yıllar önce üniversitede tanıştık aşık olup evlendik son yıllarda çekilmez bir adam olmaya başladı ikimizde öğretmeniz nerdeyse hiç görüşemiyoruz ben saat 7 gibi evde oluyorum o da 4 de ebe geliyor yemek yapıyorum işlerimi hallediyorum o da televizyon başında uykusu geliyor uyuyor iletisimimiz yok boşanmak istiyorum ama şimdi durduk yere kırmakta istemiyorum sizce ne yapmalıyım

17 yıllık eşimle boşanmak istiyorum ama üzülürse diye düşünüyorum?
Cevapla