8 saniye geç cevap vereyim de akıllansın biraz😂

bir yanık kokusu geliyor umarım benim yüreğim değildir
8 saniye geç cevap vereyim de akıllansın biraz😂

bir yanık kokusu geliyor umarım benim yüreğim değildir
İlişkimde böyle kurallar koymam, bir insanı nasıl tanıdiysan öyle seversin sonradan kısıtlama hakkı yoktur, insan sevdiğine hayatı zorlaştırmak yerine sevilecek taraflar aramalı, sağlıklı ilişkide güven ortamı oluşmalı... benim sevdiğim insanında benim dışımda kendi özgür iradesi fikri hayat tarzı olabilir önemli olan bunu anlayış içinde yürütmek, kendim gibi yapmaya hiç bir zaman çalışmadım..
Ama Yınede tanıdıkça hoşuna gıtmeyen davranış ve hareketleri olur mutlaka
bu davranışlar ilişkinin boyutunu etkileyecek durumda ise hemfikirim tabi ki.. o konuda aynı fikrideyim..
sizinle
Teşekkürler 🙏 ☺️
Rica ederim 😊
Kimse de dememiş ki bir ilişki içinde olmak zaten doğal olarak bazı fedakarlıkları beraberinde getirir. Kendimi bilen ve yaşadığı ilişkiyi taşıyabilen biri olarak sevgilimin rahatsız olacağı hareketlerde bulunmayıp onun beklenti ve varsa ilkelerine saygılı davranırım.
Siz beş kuruş etmez insanlarsınız ya. Size acıyorum derdim de zaten kadin erkek hepiniz birbirinizin dengisiniz
Hayatımı almışsan bazı şeylere müdahale etme hakkına sahiptir ama sınırında dozunda ve benim izin verdiğim kadar benim ona karıştığım kadar
Ben şahsen sevdıgımın herşeyıne karışmak isterım
Bende öyle olduğum için 😂😂 karıştığım kadar dedim kavga etmeyelim zaar 😂😂
Bak buna çok güldüm işte😂😂
Gülüşünüz daim olsun 😂🧚🏻♀️
😃😍
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim ☺️ günaydın ☀️
Günaydın 🦋
Zor ben nerde be yapacgımı bilen biriyim niye kısıtlasın beni
Cevap kıskanıyorum oluyor genelde
Karşı cins erkek olabilir veya giyim tarzın olabilir
işte erkekler böyle yapmıyor başta okey dediği her şeye daha sonra karşı çıkabiliyor☺️ daha sonra karşısında sert bir karakter görünce de afallıyor
Kız sen adama kök söktürürsün 😀
Rica ederim ☺️ 🌸 günaydın
Cevap
62Cevap
Kısıtlayamaz. Kısıtlarsa bende onu kısıtlarım (sevgilim yok)
Kıskanamaz mı bunun sonucunda öyle yapma oraya gıtme dese mesela
🤌🏻 peki
Terlik geliyor 😂
Noyo len dıyesım geldi 😂😂
😅 çay iç geçer
☺️afiyet olsun
Açma simit çay bende. Kuru kuru değil bak
Teşekkürler ☺️
Kimse beni kisitlayamaz ben özgür bir adamım
ne mutlu sana özgürlüğünle😒
Amin amin ne güzel işte en sevdiğim😂
Sen hint kumaşı olduğun için senin dengin daha doğmadı biraz daha bekle
Hintlileri sevmem şimdi kumaşı onların olsun yok böyle iyiyim
İyi
İyi bye 😂
Byy👋
kısıtlayabilir bazı konularda evet
Bence, sağlıklı bir ilişkide kimse kimsenin hayatını kontrol etmemeli. Her birey kendi sınırlarına sahip olmalı ve bu sınırların ihlali ilişkiye zarar verir. İyi bir ilişki, karşılıklı güven, saygı ve özgürlük üzerine kurulur. Sevdiğim kişiyle birbirimizin hayatlarına karışmadan, kendi alanlarımızda da mutlu olabiliriz. Kısıtlama, sadece bağımsızlığımı zedeler ve bu, benim için kabul edilemez bir şey olur.
Çok net 👏👏
Teşekkür ederim 🌸
Flört evresinde kriterleri konuşuruz. O kendininkileri sunar ben kendiminkileri sunarım. Ona göre anlaşırız. Yok eğer uymuyorsak next yapacak bir şey yok :d
Tabii ki sevgilim diyorsam hayatımda belirli sınırlar içinde söz hakkı olan bir insan oluyor. Öyle ilişkideyken kimse bana karışamaz, istediğimi yaparım, keyfim ne isterse yaparım, daha dünkü kız bu tarzı bir yapım yok.
Fikrini belirtir, ben süzgecimden geçiririm, onunla da tartışırım konuyu. Mantıklı bir konuysa zaten ikimiz içinde uygun bir konudur, uygulanır. Mantıklı değilse de kendi bildiğimden devam ederim keenks
Ondan önceki hayat tarzıma karışamaz buna izin vermem yolcu ederim. Onunlayken zaten ben hayatıma 3 cu şahısları almam uzak dururum erkek sineği bile uzak tutarım kendimden rahatsız olmaması için, elimden geleni yaparım onun söylemesine bile gerek kalmazdı.
Senin düşünce tam da akıllı bir kadının yapması gereken şeyler çok mantıklı. Ve bence her erkeğin de bu mantıkta hareket etmesi gerekiyor
Olması gereken tamda bu bu kişinin kendi sorumluğudur karşı tarafa olan saygısıdır. Teşekkür ederimm 🌹
Ben teşekkür ederim 🥰
Kısıtladığı konu önemli.. Rahatsız olduğu bir şey varsa insan gibi çözümler aranır.. Kaldı ki kısıtlasan da bazen oynaşan oynaşıyor perde arkasında.. Benden çok kısıtlayan yoktur sanırım ama sonuç; adamın teki "ben senin kocanım" diye mesaj atabiliyor, sohbet muhabbet devam edebiliyor.. Odaya kilitlesen, kilitle oynaşır böyleleri..
Yani insanın içinde olacak sadakat güven yoksa kitlesen ne fayda. Bende aşırı kısıtlayan kıskanan taraftayım maalesef
Hiçbir faydası yok kısacası.. Ruhunda o*rospuluk varsa rüyasında bile yapar o işi.. En iyi yol, s*ktir edeceksin.. Onunla karşılaşacak doğru insana da dua edeceksin Allah sabır versin diye..
Yanlış anlama ama böyle ilişkıler hep en çok sevene zarar verıyır onu yıpratıyor. Sonra ne oluyor bılıyor musun karşısına dünyanın en ıyııs en dürüstü bile çıksa artık guvenemıyor. Hep içinde o acaba oluyor. Hep kuşku hep diken üstünde yaşıyor.
Daha kötüsünü söyleyeyim; tam istediğimiz gibi biri çıksa da artık emilip sömürülmüş duygularımız canlanmıyor.. Enerjini, heyecanını alıp beraber götürüyorlar..
Bir ilişkide en çok seven olmayacaksın asla 😒 olan sevene oluyor sadece
Elimizde mi bu, değil.. Frenleye frenleye gidilir mi.. Nasıl ki bir ilişkide çok seven az sevmeyi beceremiyorsa, az seven de çok sevemez asla..
Haklısın Allah kalbinin dengi ile karsilastirsin diyelim 🙂
Yok, kimseyle karşılaştırmasın artık beni.. Ne kimseden bana ne de benden kimseye hiçbir şey olmaz.. Kimsenin günahına girmek istemiyorum..
Sen yine de öyle deme bu kadar net ve keskin olma hayırlısı olsun diyelim☺️
Peki, hayırlısı olsun herkes için.. :))
Teşekkürler ☺️
Hayır kisitlamamali zaten ben sevdigim erkege karsi ona zarar verecek davranislarda bulunmam cunku sevdigim zaman zaten cok sağdigimdir ve gozum ondan baskasini gormez. Guven varsa zaten kisitlamaya gerek olmaz cunku ne yaptigimi nerde oldugumu zaten biliyordur kendim soylerim. Flaan filan
Kısıtlamak belli bir yerden sonra germeye başlar. Karşı taraf sevgisinden belki kıskançlığından yapıyordur ama erkek veya kadın çoğu kısıtlamaktan pek hoşlanmaz. Ve bu zamanla bir taraf için bunalıma öteki taraf içinde neden beni sevmiyor diye düşünerek kafayı yemeğe kadar götürür.
O yüzden en güzeli akışına bırakmak. Ve kimseye çok anlam yüklememek.
Ya o biraz göreceli aslında. Mantıklı bir kısıtlamaysa kolay kolay zorluk çıkaran bir insan değilim. Genelde uyumluyumdur ama kimse zorla bir şey yaptıramaz, yapmak istersem yaparım.
Kıskançlık sebeblı bir kısıtlama mesela
Kısıtlama olmaz uyarma olur o. Uyarı alırsam gereğini yaparım. Gereğini yeterli bulup bulmamak hatuna kalmış tabi de :D
Tabiki de 😀
Hayatıma aldığım kişiye benim diğer yarım diyorsam kısıtlasın bi zahmet...
Bekarkanki rahatlığımda olucaksam sevgili yapmanın ne anlamı var! Ayrıca bende kısıtlarım prensiplerim var ilişkide..
Kesinlikle ben de bu mantıktayım kanka gibi arkadaş gibi devam edilmez
Yani İnsan yarinden sahıplenıxı tavırlar beklıyor.. Gunumuzde bu sıfatı hep erkeğe yuklemısler ilişkiyi sahıplenen, kuralları koyan, son sozu soyleyen vesaıre dıye ama bence bu kadında da olmalı... Maskülenlik değil bu kadında sahiplenmeli sevdasını... Buda kural koymaktan, çizgileri olmasından geçer..
Ne çok rahat davranacaksın ne cok sıkıcaksın orta yolu bulmalı insanlar karsılıklı istişare ile...
Bana göre mantık şu seven sevdiğini kıskanır tabii ki bunun sınırları olmalı ama ben sevdiğimin her şeyini bilmek her şeyini görmek isterim her yaptığı şeyde fikir sahibi olmak isterim bunun aynısını bana yaptığı zaman da olgunlukla karşılarım
Herşeyi bilmek ıstemenın bir sınırı olmalımı peki?
İlişki içerisinde sınır olduğunu düşünmüyorum sır olmaz
Burada seninle ayrılıyoruz dusunce olarak.. Bence sınır olmalı.. Şöyle ki ınsanların en sevdıgını, en degerlı sını bıle sokmayacakları bır ozel alanı var... hayat bana bunu öğretti... Benımde var oraya kımseyı almıyorum... Bunda darılcak gucenevek durum yok normal cunku...
Örnek vermem gerekırse bazı ınsanlar cocukluklarından bahsetmek ıstemez ler onunla alakalı bır travması ya da hezeyanı, hatırlamak ıstemeyecegı bırsey vardır.. Sımdı flortu onu kurcalatsa sureklı uyardığı halde bu bana gore hadsizlik olur...
Hayatını geçmişini kurcalamaktan bahsetmıyorum bende haz etmem sorma dedıgım aeylerın israrla sorulmasından. Benım bahsettıgım konu bugün ve gelecek hakkındakı düşünceler.
Mesela bugün nereye gıdılecegi yarın ne yapılacak kımlerle görüşüldün görüşülecek tarzı konuşmalar
Yani hayatının bır parçası olma
Anladım..
ne tür bi kisitlamadan bahsettigimize bagli. cift olmak karsilikli anlayisi gerektirir. kisitlayanin da kisitlananin da haklari saklidir 😃😃
Kıskançlık sonucu olusan kısıtlamalar yani
Tabii sınırları olmalı abartı oda 😁
o isleri biraktikta varken epey bi kavga oluyodu sonra kisitlaniyoduk kisitliyoduk oluyo öyle seyler normal
Bencede normal. Hem çokta güzel 🤩
😀😀
Hiçbir şeye karışmayacaksa, normal bir arkadaştan farkı olmayacaksa, ne diye sevgilim olmuş acaba 🤔
Kıskanmayan sevgılı mi olurmuş 😁
Hem karışacak, hem kısıtlayacak, hem kıskanacak... Yoksa arkadaşımdan farkı olmaz : ))
Sanırım sen, tam tersini düşünüyorsun? Bana karışamaz, kısıtlayamaz diyenlerden misin? 😂
Hayır öyle düşünmüyorum sevgili dediğin kıskanır kısıtlar çünkü bu sevginin belirtisidir ama bunun da tabii bir sınırı vardır sadece bu sınırlar hakkındakı düşünceleri öğrenmek için sordum
Bu sitede herkes karışamaz, kısıtlayamaz modunda da o yüzden şey ettim 😂 Aslında ortada kısıtlama da yok, rahatsız olunan şeylerin söylenilmesi kısıtlama olarak algılanıyor awk 😂
Yani karşılıklı oturulur kısıtlanacak veya kıskanılacak bir durum varsa konuşulur çözülür sonuçta koskoca insanlar konuşarak da çözemiyorsa artık ne yapacaksın yani
İşin bir inada vurma yönü var, gurur yönü var ki; ne aşklar bitti, şu inatlar ve gururlar uğruna : ))
inat ve gurur bir yerden tanıdık geliyor😅 aaa bu benmişim😂
Yapma yapma : )) Aşkta gurur olmaz : ))
Olur 😀
Gurur aşkı yok eder : )) İnat olayına değinmiyorum bile 😂
Ne yapalım yani aşık olacağız diye karakterimizden mi vazgeçelim😅😅
Bak şimdi bu konuya girersek, bu konu sabaha kadar devam eder 😂 Kısaca, karakter ile inat ve gururun bir alakası yoktur diyeyim : ))
Sen de 😃 ben demem
Aferim sana 😂
😃
Kısıtlanma yapılarak çok ileri gidilmez ilişki
Saygı sevgi çerçevesinde hareket edilmelidir
En ufak kıvılcım hayatı alt üst edebiliyor
Birde hiç kıskanmayan kesim var mesela
Saygı sevgi zedelenmemisse
Bence bir sıkıntı yok
Kısıtlamak? İki yetişkinden bahsediyoruz, burada kimse kimsenin çocuğu değil. Sevgili, eş fark etmez. Benim mantık ve değerlendirme kapasiteme güvenmeyenin benimle işi neydi baştan? Ben kısıtlayana yaklaşmam, kimseyi kısıtlamıyorum da, kıymet bilene.
Valla buna en başta izin vermezdim ki ona göre kabul etsin çünkü özgürlük sevdam ayrıdır
Seven kıskanır, kıskanan da sevdiğini kısıtlar bence
Pekiii
İlişkide kıskançlık yoksa zaten bırşeyler eksıktır bana göre. Ama kısıtlama farklı bir olay tabıkı
Teşekkür ederim yorumunuz için 🌸🙂
Hayır sevmem kısıtlanmayı o öyle sanar ama ben bildiğimi okurum
Buda güzel bir taktık 😆
zaten kendi halimde yaşıyorum neyimi kısıtlayacak😄
Kıskanabılır mesela
kıskansın 😄
Hoşumuza gıdıyor dimi 😅☺️
evet cok tatlı 😅😅
İlişkının en güzel evresi bence 😄😍
evreleri bilmiyorum seven biraz kıskansın bi zahmet ben kıskanırım yani😄
Bende kıskancımdır karşılığını beklerım yani
aynen🌸
😄😄👋
😄🤗
Azıcık izin veririm ama ben fazlaca sizarım hayatına 😂
Ben de öyle yaparım😁
Hı hi hi bence biz süperiz ✌️
Oylesın bebek 😎
Evet kısıtlayabilir onun için her şey yaparım öl desin ölürüm..
Vay güzelmiş
Asla ben bir bireyim kimse bana karışamaz özellikle elin oğlu için geçerli bu o kim oluyor
Seviyorum kıskanıyorumdesene ne dersin dese ne dersin
Derse desin bana ne bundan ya
Hayır çok izin vermem belkide bir fikir için evet
Ne için olduguna baglı yanı
Evet
İlişkilerde belli bir kısıtlama illaki oluyor zaten
Oluyor tabiki ama aşırıya kaçılırsa peki
Aşırısı sıkar
Sıkmamalı ama
O zaman çok sıktığını söylemek lazım konuşup çözmek lazım
Sevenın ilgisi sıkmamalı ama. Çok yanlış düşünüyorsun
Aşırı ilgiyi sevmem ve konumuz ilgi değil kısıtlama
Kısıtlama aşırı ilgi ve sevgıden doğar zaten. Off yıne ıssız aşama bağladı 🙄
Hayır kısıtlama kıskançlıktan da kaynaklı olur ilgi olmasına gerek yok. Şöyle ki; düşün bir çift var erkek ilgisiz ama kadın bi yere gitmek istediğinde izin vermiyor veya mini etek giymek istiyor ama erkek yine izin vermiyor. Lakin ilgi de göstermiyor. Veya erkek arkadaşlarıyla birlikte takılmak istiyor lakin kadın istemiyor izin vermiyor
Kısıtlayıcı değil mutluluk vermesi önrmli ve sadakat
Sadakat yok artık ilişkılerde
Sadakat olmadan olmaz ama bebişim
Belli bi ölçekte evet izin veririm fikirleri önemlidir ama saygı duymazsa o izinde kalkar
Fikir vermek değil dırekt yapma demek mesela
ben kısıtlarım o da kısıtlayabilir, istemedigi hos bulmadigi bir seyi yapmam o da yapmasın isterim. karsilikli sevgi ve anlayis ilerletir sonucta iliskiyi.
Nerede nasıl davranacağını bilen insanlar kısıtlanmaya ihtiyaç duymazlar. O yüzden hayır kısıtlanmak istemem. Hoşuna gitmeyen bir şey, bir durum olursa onu tabiki söyleyebilir ama
Benim istemediğim dahilinde asla karışamaz. Bana olumlu katkısı olacak, yanlış yaptığım şeylere elbet karışabilir. Ama mesela giyim konusu. Ben giyim konusunda ortamına göre giyiniyorsam ve ortada abes durum yoksa kıskanması gereksiz.
Mantıklı yönde eleştırıye açığız yani🙏
Aynen öyle. Eleştiriyi severim. Kendimi de zaman gelir güzel gömerim😂😂
O sebeple söylesin elbet yanlışları ki düzeltebilmiş olayım.☺️
Zaten karışıklık anlayışla çözülemeyecek sorun yık bence
Aynen öyle @Yaleleyyalelee🌸
Böyle aşırısından sogurum. Vardı bı tane hadsiz. Bir kişi bile sana bakarsa oracıkta kan çıkar acil kapan diyen.
Herhalde dikkat ettiğim nokta dünyasına hapsetmek fikirni sunabilir lakin bireysel olarak kısıtlaması girerse toksik bir ilişki olur bundan hoşlanmam
Beni kimsenin kısıtlamasına gerek yok. Ben kendimi kısıtlıyorum her konuda 😃😃😃jajmxşağfkawkjd
Aramızdakı iletişim, yakınlık karşılıklı olarak rahatsız olduğumuz durumları açıkca dile getirebilecek seviyede olmalı.. normali bu bana göre
Nerde durmam gerektiğini biliyorum hayatımda biri varken atdığım her adımdan zaten haberi olur, fazla sıkma boğmaya gelemem.
Karşımdaki kişiyi kısıtlamam. Onun kısıtlamasına da asla izin vermem
Eğer hoşlanmadığı bir durum varsa söyleyebilir ve ben bunu anlayışla karşılayabilirim
Hayatımdaki insanın rahatsız olduğu konularda uyarmasını saygıyla karşılarım. Hakkı var.
Kimse kısıtlayamaz zaten ben neyi ne dozda yapacağımı biliyorum buna gerek bile kalmaz
kısıtlama olmalı da zaten mesela ben hiç öyle dar kısa kol tişört giyemedim
Bani Annem babam kısıtlamamış o kim be
🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sinir oldum
Kimse bana karışamaz kimsee
Kaç yaşında insanlarız, nerde ne yapacağımızı biliriz
Seviyorsam hayatima alırım ve izin veririm. Çünkü o kişi benim hayatımdaki en degerlim olur
Kisitlayabilir, zincire vurmak isterse o da olur 😀
Kısıtlamasını gerektirecek bir şey yapmam. Saygı duyarım ama saygı görürsem
Karışamaz yok öyle bi dünya bende ona karışırım o zaman
Hepsi beni kısıtladı. İzin verdim, vermesem üzüleceklerdi.
Ben ne yapacağımı bildiğim için gereksiz kısıtlamalara imkan vermem.
Kıskanabilir fakat asla kısıtlayamaz herkesin kendi hayatı ne de olsa
Kısıtlasın ne olcak sizde ne istediğinizi bilmiyorsunuz
Bana fark etmez çok kısıtlarsa zaten gereken cevabı en iyi şekilde veririm
Bazı kısıtlamalara gelemem örn erkek arkadaşlarınla görüşme buluşma şuraya gitme falan gibi
Kısıtlama gereği olmadan ne yapacağımızı bildikten sonra kısıtlamaya gitmenin ilişkiye zarar verdiği kesin
yok ben almiyim ya, kisitlanacak bir seyim yok. duzgunce soylesin problemini oturur konusuruzz
Hayatım senin gibi güzel ve akıllı bir kızı zaten karşısına alıp da konuşamıyorsa o kendi derdine yansın 🥰
ay yeriiimm, o senin guzelligin akilliligin 🥰💖😚
😍❤️❤️
her şey karışıklıkli dediklerimi yapacaksa ben de yerine göre onu dinlerim
Hiç kimse bana karışamaz. Kölesi değilim kimsenin.
Elbette veririm ben ona karışabiliyorsam oda bana karışabilir bilirdim ilişkilerde denge ve saygı esastır
Çok çok az musade edilir bence
Çok az 😂
Tabiki de oda mesela benim yerime kıyafet alır veya evde Bi değişim yapar onun dışında pek hoş olmaz aslında
😂🤣😂🤭🤭
Nekadar kötüsünüz yaa 😂😂 seven sevdıgının herşeyıne karışır bikere
Arkadaşıma karışma bari 😂🤣😂
İyi hadi 😂😂
Hafta sonu maç falan onlar da dahil dimi
Birlikte olacaksa serbest 😂
Kaleci mi olacaksın yoksa forvet oyuncusu mu 🤭🤭
Amigo kız 😂
Hayatta olmaz kabul etmiyorum bütün arkadaşlarımı silerim yeterli o şekilde gelme 🤣😂🤣
Şakaaa😂🙈
😂🤣😂🤣 Bu şaka değil bu essek şakası be kalbime iniyordu az kalsın 🤣😂🤣 yorumunu seslim okudum yanlışlıkla hemen gidip akşama maç aldılar 🤣😂🤣
😂
Durduk yere akşam akşam maç çıkardın başımıza be 🤣😂😂🤣 maç param senden senin yüzünden oldu 🤭🤭
Yenilirmişssınız bide 😂 geçmiş olsun
Ya Bi sefer de beni destekle be ne olur sanki eline mi yapışır sanki 🤭🤭🤣😂
Olur evrene gonderıyırum şimdi tüm enerjımle 😂
Ohooo desene çıkmaz ayın son Çarşambasi o enerji gelir bana 😂🤣😂 sen yaparsın aslanım kaplanim desen bile yeter bana 😂🤣😂
Ben eskiden mesaj atabiliyordum sana şimdi neden atamıyorum ya 🥺🥺🥺
Karıştırdın büyük ıhtımal epeydır mesajım kapalı ve hıc konuşmadık senle
O turuncu ve niçin unutmam mümkün değil karıştırmadim iyi hatırlıyorum seni 🤭🤭🤭
Ben hatırlamadım
O kadar falına baktım konuştuk be aşk olsun 😭😭😭
İnan hatırlatamadım kimsin 😂😂
2ci kel mahmut 😂🤣😂 unutmak kolay hatirmak güzeldir bak ben unutmadım seni 😂🤣😂
😁 neyse bakalım hatırlarım belki zamanla 😂😂
Ben unutulacak insanmıyım be üzüldüm kırıldım aglayacam şimdi
Çocukluğuma kadar indim yok. 😂😂
🤣😂🤣😂🤣 mesajlar da siliniyor silinmese gösterecem de silinmiş 🤣😂🤣 baştan başlayalım o zaman 🤣😂
Asla öyle bişi yabamaz
Pp güzelmiş
Tişkirler 😌
Hayır ama dozunda olsun
Dozunda olan her şeye zaten okeyiz değil mi☺️
Ben maç izlerken ohoo
Yenıleceksınız izleme boşuna :)
Hakemi de yendik maçıda TF yide mhkyide 😂😂
Ben maçtan anlamıyorum ki😂😂
sen pizza yap :D
bu aralar çok üşengeçim🙈
belli belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?