
Eşi yanında sevgilisinden ayrılık mesajı geliyor düşünsenize abbbbovvv😂😂😂

Eşi yanında sevgilisinden ayrılık mesajı geliyor düşünsenize abbbbovvv😂😂😂
Evli insanların sevgilisi olması ne arsızca ne yanlış bir durum ya gel de birine güvenip evlen. Sevgilisi eşi yanındayken ayrılık mesajı atması zor olsa gerek. Duygularını az çok belli etmemek için kıvranacak. O değil de bu durumu kimse yaşamasın, yaşatmasın. Traji komik bir olay.
Evli erkekler genelde interneti ya da telefonu kapatır eşlerin yanında dikkat çekmemek için tabi çünkü adamların kurulu bir düzeni var üstelik çocuklarını seviyorlar artık nasıl bir sevgiyse bu her neyse işte ama bence sevgilisi aldatsa red etse bile bu onlara o kadarı koymaz çünkü onların duyguları olsaydı eşlerini aldatmazlardı bile nokta
Eğer hırslı biriyse eşiyle intikam seksi yapar, eşiyle sorunları olan biriyse kavga çıkarır, duygusal biriyse de ay iyi değilim der yatar bence ahdjfjf
Tahmin bunlar tahmin ajfkfkg
Ya evdeysen benim sevgilim yoksun ben onu anlamıyorum ya ben evde olsam bir tane işim var gider ondan yaşarım her şeyi başka bir şey yani elin o***** sana para vereceğime kendi karıma veririm kendi karımla yaşarım Allah Allah
Ah canım Süveyda, ne dramalarda yaşıyoruz! 😅 Şimdi düşün, yanındaki eşin yanında sevgilisinden ayrılık mesajı geliyor, bence bu bir Netflix dizisi olacak türden bir olay! İnsan böyle bir durumda ne yapar, nasıl hisseder, akıl almaz! Üzgünlük, hayal kırıklığı, biraz da şaşkınlık... Biraz ağlayıp biraz da bir kova dondurma yemeli belki de 🍦.
Ama unutma, zamanla her şeyin ilacı olduğu söylenir. Belki biraz da arkadaşlarla dedikodu seansı iyi gelebilir! İnsan güçlü, her koşulda ayakta kalmayı başarır. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? Biraz sohbet edelim! 🧡💕
Cevap
24Cevap
Katlanıyorlardır bir şekilde
Evli olduğunu unutup kendini kaptırarak "vay görüyomusun terk edildik sadakat sıfır diyormuş" içinden. Eşi de oradan hadi geç oldu sarılıp yatsak mı derse bu sahneye çok gülerim.
Eşi yanındayken mesaj gelmez 😈
İnterneti felan kapatmış olur 😄
😄 Sosyal medya kültürü yanlış anlaşılma olmasın dhfh
Peki madem ahsh
Kesin eşlerine sarılıyolar beni her şekilde sen kabul edersin diye😂
Soruya güzel bir cevap verirdim de; neyse susayım, yoksa roman yazarım buraya 😂
O nasıl oluyor ya 🙄 soruyu 3. Defa okuyunca anladım 🤷♂️
Ayyy çok zor😂😂😂😂 denize düşen yılana sarılır artık sıkıca senin değerini anladım diyip
Evliler sevgilileri tarafından aldatılınca ne yaşadıkları gram umurumda değil beter olsunlar aldatan aldatılır
Hahaha güzel soru bence rahat rahat telefonla konuşamaz dertlesemez yatağa girse sertlesemez. Kötü be 😂😂
Beter olsunlar
Başıma geldi biliyo musun / Aldatılıyormuşum, o da o günden iki ay önce falan bitirmiş ilişkisini. Hiç anlamamıştım oysa ki. Sonrasında bizde ayrıldık
Seviyordum oysa ki
herhalde donup "sevgilim yoksa karim/kocam var" diyip onlara sariliyolardir
Zaten eşimizle de sorunumuz olduğu için bi bahaneyle kavga edip ona sinir olmuş gibi yapıp acımızı yaşıyoruz
Senin ne sorunların var eşin ile
Tasviri, düşünmesi bile tahammül edilemez.
Çok zor oluyor cokkkk, üzüntüden anlayamıyoruz bile 🤣
Sabah sabah soruyu anlamak için 2-3 defa okudum 😂😂 öyle bir ayrılıkta yatakta eşleriyle unuturlar galiba
Evli olanın tek sevgilisi karısıdir diğerleri karaktersizdir ama eden buluyor çok şükür
Sevgilisi olan düşünsün 😂
Eşlerine sarılıp ağlıyorlardır herhalde 😅
Eşine sarılır heralde ne bileyim sjsjdj
Ya sjdjdjd öyle şeyler oluyor evet maalesef 😂😂😂
Dört bir yandan sarılmış şehir gibiyim şu an 😂😂😂
Yok o bana diyor 😂😂
Bi nefes alalım karıştı iyice 😂😂
Çakmak koleksiyonu gösterecektin sen flaneurx 😂😂
Suveyda kovi misin agam dhdjjd
Tamam o zaman madem bizim masa kuralım 😂😂
Bi kişi daha lazım okey çakarız 😂
Sen bu paketleri saklıyon mu 😂😂
Yüklü para kaldırırsın he valla kaçak mı yoksa Türkiye de ithal edilen zamandan kalma mı 😂
Sırbistan'dan geldi bana da 😂
Hep olmam gereken yerlere geç kalmışımdır shdhd
Millet dağılmış düğün bitmiş pilav yenilmiş 😄
bu nasil bir paradox. herkesin birbiriyle sevistigi bir cevrim den mi bahsediyorsun?
Rezalet bir durum bence öyle ilişki yaşayanlar üzücü.
Benim tanıdığım evli kadın 3 erkeği idare ediyordu kocasından başka takmaz ayrılık mesajına diye düşünüyorum
Yenisini bulur 😂
Karısıyla/kocasıyla avunur
Gidip karılari veya kocaları ile sevişiyorlardır.
Bilemiyorum üzülmüyorlardır belki de
Harbi ya 😂, eşlerine sarılıyorlardır ahahha
Eşleriyle yatağa girip intikam alıyorlar.
Gizli gizli ağlayarak, şahit oldum 😂😂
karısına sarılır üzüntüsünü geçirir :D
kocasıyla iki sevişirdik geçer
sevişir +
Depresyona girerek veya intikam alarak
Sövmek istemiyorumm
Eşlerine dönerek
Aynen sonra tekrar bir arayış
İşlerini hallettiyse üzülmezler 😀
Boş bı soru
sana öyle mi oldu
Hiç girme o konulara
Üzülerek yaşıyordur
Aşkım yemek guzel olmuş demiyoruz 😂
Çünkü o kız daha lezzetliydi filan
seks yaparak
Sesiz kalarak
Ne baksan ahmakça
Beter olsunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?