Sevgilimin imalarını anlamıyorum diye bana saçma sapan konusuyor?

Sevgilimle bazen sakalasiyoruz (yakın temas) ses veya karşılıklı neyse de ben yazismada bazen anlamıyorum. Anlamayinca kadın dediğin leb demeden leblebiyi anlar, sen nasıl kadinsin vs diyor. Ama kendisi zamanında yurt dışında büyümüş biri ve bazen Türkçesi çok devrik anlamıyorum yani. kalbini de kırmak istemiyorum ama açık açık konuşmak yerine imali laf atınca anlamayıp soruyorum. hayir sorunca açıklamıyor da anca laf sokup gidiyor insanı öylece merakta bırakıyor. bana böyle aşağılayıcı laflar ediyor en son soğuk yaptım konuşmadım bidaha. haklı miyim haksız mıyım sizce ya fazla mı abarttım?

Sevgilimin imalarını anlamıyorum diye bana saçma sapan konusuyor?
Cevapla