Sevgilim bu konuda bana anlayış göstermiyor?

1 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum. Ailesi beni biliyor ve bizden annem ve kız kardeşim biliyor sadece. İlişkimizde saha ilk görüştüğümüz an bile annesi “adını koyalım dedi bende pes dedim bir zaman geçirelim bu ne acele dedim. Şimdi 1 yıl oldu son zamanlarda büyük kavgalar ettik ayrılığın eşiğinden döndük annesi geçen “aranız nasıl iyimidie nasıldır sorun var mı demiş 1 yıl oldu birbiriniz oyalamayın adını konsun ya da başka birini buluruz demiş o an soğudum annesinden. Ben sevgilime ailevi sorunlar çözmeye çalışıyorum maddi açıdan da kolay değl diyorum annem zaten zorluk çıkarıyor adamın evi arabası yok kirada tek yaşıyor iyii bir geliride yok şimdi işten çıktı. Annesi herşeye zam geliyor artık adını koyalım diyor. Ger aradığında tepemizde gibi. Ben sevgilime zaten olacağı zaman ailemize bildireceğiz haber gidecek dedim. Annen istiyor ama benim taraftan sorun sıkıntı sırf annen olsun dedi diye olur mu. Annesi gibi düşünüyor zaten nereye kadar bekleyeceğiz adı konsun ne olacaksa olsun kafasında. Ama bilmiyor annem babam aynı evin içinde birbirine yabancılar 1 yıldır konuşmuyorlar ve artık karı koca ilişkisi yok ben ne yapacağım sevgilim bunalttı beni

Sevgilim bu konuda bana anlayış göstermiyor?
Cevapla