Seneler senler sonra eski Bi okul arkadaşımın bana platonik olduğunu öğrendim kendisi itiraf etti? Ve okulda benimle?

Asla konuşmazdı benimle. Benden nefret ettiğini zannederdim ben de onunla konuşmazdım. Okul bittikten sonra da konuşmadık hiç doğal olarak. Beş altı sene geçti. Bu gece tesadüfen sosyal medyada bulup yazmış. Kendimi garip hissettim. Hiç böyle bi şey yaşadınız mı ne hissettiniz
Seneler senler sonra eski Bi okul arkadaşımın bana platonik olduğunu öğrendim kendisi itiraf etti? Ve okulda benimle?
Cevapla