Ergenlik Platoniğimi stalklarken galiba yakalandım?

Öylesine merak etmiştim (benim sevgilim yok). Tarikat meselesi falan çıkmıştı için içinden dışardan öyle hiç durmuyordu zaten mevzu onda değil ailesindeydi whatever. Lindekin açmış aa bakayım dedim profil bakma özelliği olduğunu bilmiyordum zaten çok önceden bakmıştım böyle bir şey olduğunu şimdi fark ediyorum. REZALET. Allahtan çocuk beni tanımıyordu da "bu kim aq" der. İnşallah adımı internete pek yazmaz. neyse allahtan göbek adım da var linkedine yazmadığım. siz çocuğun yerinde olsanız ne düşünürdünüz? Arkadaşlar linkedin den STALK YAPMAYIN. bir de aktif hesap değil kimse yok gizli modda biri gelip benim profile bakmış. of çocuğun eski yaşadığı şehir gözüktü öfff. Aslına onu son gördüğümde onunla konuşmuştum (beni hiç tanımasa da) bir şeyi tebrik etmiştim. Çocuk inş beni joe goldberg falan sanmaz öffff

Ergenlik Platoniğimi stalklarken galiba yakalandım?
Cevapla