Of aşşırı odun bir insanım flörtmüş, aşk meşk işiymiş hiç anlamıyorum ilerleyen zamanlarda düzelir mi bu?

Ya gençler aşşırı odunum hayatım boyunca hiç sevgilim, flörtüm olmadı olmaz gibi geliyor çok ekstrem bir şey benim için. Aslında güzel bir kız olduğum söylenir iş atanda çok oluyor ama ben o sıra anlamayıp 1 yıl sonra veya gece aa diyorum bu bana yanıkmış meğer diye ve o an odunsu tepkiler veriyorum e çocuklar uzaklaşıyor haliyle. Ya zaten şu sıra istemiyorumda ama sanki sonsuza kadar böyle gidecek gibi hissediyorum 🤣 ve işin ironik kısmı tüm arkadaşlarıma ben tavsiye veriyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Bu kadar dobra olacağınızı düşünmemiştim 🤣. Biri belki biri çıkar hayatına seni NORMALLEŞTİRİR yazıyor (anormal olduğum yüzüme vuruldu açık ve seçik şekilde), biri çirkinsindir ondan diyor, diğeri hisleri ölmüş diyor 🤣🤣🤣🤣
Of aşşırı odun bir insanım flörtmüş, aşk meşk işiymiş hiç anlamıyorum ilerleyen zamanlarda düzelir mi bu?
Cevapla