Evlilik olmadan sevgili olmanın anlamsız olduğunu düşünüyorum. O zaman evlenmeden dost hayatı yaşamış oluyoruz. Siz ne dusunuyorsunuz?





Yani iki kişide aralarındaki ilişkiye sevgililik diyorsa normal şartlarda belirli bir süreden sonra sonucunun evliliğe gitmesi gerekir tabi ancak günümüzde sevgililik denilen şeyin amacı genelde farklı şeylere evrildi o yüzden de millet artık kolay kolay evlenmek istemiyor, güven azaldı.
Bu tarz şeyleri zaman gösterir ama olması halinde dahi medeni hukukla ilgili maddi kısımların bireyselleştirilmesi gerekir diye düşünüyorum zira maddi açıdan özellikle erkek için uzun vadede ciddi bir risk.
Yani en kotu senaryoda tarafların maddi bütünlüğünün tamamen korunması lazım ki zaten evlilik oranlarının düşmesinin kritik sebeplerinden birisi bu
Cevap
10Cevap
Bu zamanda hem güven hemde ekonomik sıkıntılar evlilikten iyicene uzaklaştırdı. Eski değerler kalmadı artık.
Annem boşuna çeyiz hazırlıyor.
Kimseye güven kalmadı. O yüzden evlilik düşüncem zamanla azaldı.
Haklısın
Bekar hayatı daha güzel ama sizin durum nedir bilmiyorum
İlişkim var
Seni sadece s ikmenın derdinde o, aman dikkat et
Sen nereden biliyorsun ki belki seviyor
😂😂
Erkek erkeği tanır kızım hormonlar konuşuyor 🤣 bak bir kere cilve yap imkan ver bak nasıl havada karada şey yapıyor 🤣
Off kafam karışık ya sana fotosunu atabilir miyim. Özelden yazsan olur mu ya da wp dan konuşalım no vereyim
İnstagramın var mı buraya direkt numara yazma sonra abuk sabuk kişiler görür arar
Ben sana özelden yazayım sen wp dan yazarsin
Yazamiyorum galiba
Yaz bekliyorum
Evlenmeyi isterim tabi ki ama öyle hemen 1-2 senede değil
Normal süre 1 2 sene zaten
Ben hala kararsızım evlilik konusunda. Bekar hayatı gibi yok değil mi
Hmm
İlişkiye başlarsam bunun sonucu mutlaka evlilik olmalı.
Sevgilim olduğu için tabiki evlilik düşüncem. Sevmem öyle laylaylom takılan insanları.
fotolar çok komik yok düşünmeyiz :d
Nesi komik
Evlilik düşünürüm evet
Sevgilim yok şu an
Aynen ondan sevgili yapmiyorum
Sana katılıyorum
Evlilik düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?