Ne olduğumuz belli olmayan biri vardı. Detayı okur musunuz?

Flört müyüz arkadaş mıyız belli olmayan, kimseyle işim yok diyip bana hoşlandığı kızları anlatan biri vardı. Eski sevgilimizden bahsedip dertleşmiştik. Bir de en ufak şeyde benim sevdiğim özellikleri söyleyip gönderme yapıyordu gözümüz mavi değil ya ondandır gibisinden. Ve mesafeliydik ikimiz de birbirimize karşı.

Neyse bu şimdi eski sevgilisiyle yeniden beraber. Ama bana da sürekli reels falan atıyor arada günaydın yazıyor. Amacı ne bunun? Ona karşı bişey hissetmiyorum da o napmaya çalışıyor anlamadım

Ne olduğumuz belli olmayan biri vardı. Detayı okur musunuz?
Cevapla