Annemle babamın ilişkisi yüzünden aşktan soğudum haksız mıyım 👇🏻?

O kadar araları kötü ki detaya girmicem ama insan göstere göstere çocuğunun yanında bu kadar etkileyecek derece karisina şiddet uygulamaz ya da bağıra çağıra kavga etmez bıçak çekmez aşırı etkilendim şimdi bu zamana kadar 5 kişi ya da 7 kişi teklifte bulundu ama reddettim ya da sevgiliymişiz gibi yapio engelledim... kimseyi sevemiyorum hoşlanamıyorum ya da aşık olamıyorum... olsam bile o kişiden kendimi soğutmaya çalışıyorum o his girdi mi içime panik oluyorum duygusallığın beni tehdit ettiğini düşünüyorum... kendimi çevreme sadece malum işe odaklı biriymişim gibi gösteriyorum... malum iş için evlenir yemek ev işi yapar işe gider onun dışında başka bisey yapmam çocuk istemem diyorum halbuki istiyorum evlenmeyi ama duygusallığa gelemiyorum kaçamıyorum... ama şu konuda kesinim çocuk istemiyorum

Annemle babamın yaptığı günah değil mi yoksa ben mi buyutuyorum onlar benim vebalimi almış olmuyor mu

Annemle babamın ilişkisi yüzünden aşktan soğudum haksız mıyım 👇🏻?
Cevapla