O kadar araları kötü ki detaya girmicem ama insan göstere göstere çocuğunun yanında bu kadar etkileyecek derece karisina şiddet uygulamaz ya da bağıra çağıra kavga etmez bıçak çekmez aşırı etkilendim şimdi bu zamana kadar 5 kişi ya da 7 kişi teklifte bulundu ama reddettim ya da sevgiliymişiz gibi yapio engelledim... kimseyi sevemiyorum hoşlanamıyorum ya da aşık olamıyorum... olsam bile o kişiden kendimi soğutmaya çalışıyorum o his girdi mi içime panik oluyorum duygusallığın beni tehdit ettiğini düşünüyorum... kendimi çevreme sadece malum işe odaklı biriymişim gibi gösteriyorum... malum iş için evlenir yemek ev işi yapar işe gider onun dışında başka bisey yapmam çocuk istemem diyorum halbuki istiyorum evlenmeyi ama duygusallığa gelemiyorum kaçamıyorum... ama şu konuda kesinim çocuk istemiyorum
Annemle babamın yaptığı günah değil mi yoksa ben mi buyutuyorum onlar benim vebalimi almış olmuyor mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer