Kız arakadaşım ayrıldıktan bir hafta sonra yeni sevgili yaptı?

Kız arkadaşımla kötü bir ayrılık yaşadık ama biz hep kavgalar edip birbirimize dönüyorduk iki yıllık bir ilşkimix vardı ağır bir kavga ettik ve açıkcası onu bekledim bir ay boyunca ama sonra yeni sevgili yaptığını öğrendim hemde biz ayrıldıktan 2 hafta sonra öyle kötü hissettim ki kendimi 2 yıldır sevgiliyix ve iki yıllık ilişkimiz bittikten sonra hemen sevgili bulması çok kötü hissettim ama ona karşı okadar büyük hislerim varki herşeyimi onunla yaşadım sürekli yanımdaydı hep yanında oldum herşeyine koştum ve çok şey yaşadık oyüzden belki unutmak için kendini avutmak için konuştuğu biridir dedim bu bile benim için kabul edilemez bir şey bence ama sonra öğrendim ki birlikte olmuşlar beynimden vurulmuşa döndüm iki senelik ilişkimiz bitti hemen birini bulup nasıl beraber olabilir bukadar kolay olmamalıydı ben ayrılığımızı kabul edip onun yasını bile tutmamışken onu boşverip biriyle beraber olmak ne yapıcağımı bilmiyorum okadar şeye rağmen hala kafamda karşısına çıkıp en azından nasıl bukadar düşebildin bukadar ucuzmuydu demek istiyorum kafam çok bulanık ne yapmalıyım
Kız arakadaşım ayrıldıktan bir hafta sonra yeni sevgili yaptı?
Cevapla