Gören herkes çok beğeniyor, konuşmak istiyor. Kariyerim de iyi. Ama hayatımdaki erkek bir türlü sevgili olmak istemiyor. N'apayım?

Bir yıldır flört ediyoruz. Hala daha sevgililiğe dair adım yok. Kim beni görse konuşmak tanışmak istiyor. Ama bu adamdan tık yok.

Gören herkes çok beğeniyor, konuşmak istiyor. Kariyerim de iyi. Ama hayatımdaki erkek bir türlü sevgili olmak istemiyor. N'apayım?
Cevapla