Erkekler aşık olduğunuz kızın yanında telefonla uğraşırmısınız?

Evet arkadaşlar birisi var aşık oldum galiba ona ben ama öyle bir bakıyordu kii uzun uzun benim yemek yemememle ilgileniyordu ceketini git üşüme diyordu sürekli ismimi söylüyordu başkalarının yanında konuşkan neşeli ben onun yanında sus pus heyecanlanan birine dönüşüyorum. Normalde olsa benimle konuşmaya çalışır sohbet ederdi geçen arabada yalnız kaldık belli süre kısa kısa konuştuk telefonla uğraştı genelde bi iki defa kaçak bakışlarını yakaladım anlık ismimi de eskisi kadar sık söylemiyor ya da söylerken zorlanıyor gibi artık sizce neden olabilir bu?
Ama arabaya ilk bineceğim zaman buram buram parfüm kokuyordu önemsemediğiniz kişinin yanına giderken parfüm sıkarmısınız?

Erkekler aşık olduğunuz kızın yanında telefonla uğraşırmısınız?
Cevapla