Cocukluk arkadasimdan hoslaniyorum galiba ama ne yapicami bilmiyorum?

neredeyse dogdugumuzdan beri arkadasiz bi derdi sikintisi mutlulugu oldugunda bisey sormak istediginde hep gelir yani herseyini paylasir benle

bana ara ara boyle geliyodu hisler tamam mi yani boyle konustugum biri yokken ya da yani beni dusunmemden alikoyucak bisey falan gibi neyse ama onun disinsa boyle ara ara geliyodubana karsi davranislari aklima ve COK HOS YANI BILMIYORUM cok ince dusunuyo cogu zaman mesela gittigi yerden bisey getirir mutlaka bulustugumuzda ben otobuse binene kadar bekler kufur bile etmez yanimda yani ama friendzone mu yedim yoksa belki vardir onun icindede bideyler korktum acilmaya once belli mi etsem acilsam sonra direkt acilmasam mi BU COCUGUN FLORTU BILE OLMADI YANI DAHA ONCE Asla acilicagini dusunmuyorum hic bi durumda ne yapabilirim sizce dikkatini cekmek icin?

Cocukluk arkadasimdan hoslaniyorum galiba ama ne yapicami bilmiyorum?
Cevapla