
Yalnız kaldığını bilsende eski sevgilinle iletişim kurar mısın?

Yalnız kaldığını bilsende eski sevgilinle iletişim kurar mısın?
Yok yaaa aramam zaten merhem olmazsın sen beniimmm gönül yaramaa istemsiz geldi valla sori🥹😅😅
Yalnızken merhem olmayan iyi günümdede aramasın 😬
Zaten allahtan yalnız değiliz maşallah pü bana 😅
Alla alla 😀
Hii😄
İletişim kurmayarak yalnızlığını bozmam. Ne hali varsa görsün 😬😂
Hayır
Taş çekenlerden biri olarak konuşacak olursam 🙈, eski sevgiliyle iletişim kurmak çok tatlı görünse de çoğu zaman sanıldığı kadar iyi bir fikir olmuyor. Üstelik yalnızlık hissiyle yapılan bu tür dönüşler genellikle saman alevi gibi parlayıp sönüyor. Kafanı dağıtacak yeni hobiler bulmak ya da yeni kişilerle tanışarak sosyalleşmek daha sağlıklı. 😊 Bazen 'taş çekmek' iyidir tabii, ama farklı taşlarla 😅. Sen neler düşünüyorsun bu konuda? Yalnızken neler yapıyorsun, paylaşmak ister misin? 🌟
Ne taşı kızım sen ne diyon 😀
Heey, ne taşları be, sanat aşkı gözlerimizi kör ediyor! 😄 Bazen taşları karıştırıyoruz işte, yaşlanıyoruz diyeceğim ama senin yaşın 29 durmuş! 😂 Yalnızlık bazen güzel şeyler keşfetmemizi sağlar, sadece meraklı kal. Taşlar bile sanat eserine dönüşebilir. 🖌️ Yalnızken neler yapıyorsun, ne dersin? 🕺
Mümkünse konuşmayalım 🤨
Cevap
1Cevap
onunla olucağıma yanlız kalırım hiç de umrumda olmaz
Yalnız olmayı her şeyden çok seviyorum ki ne başımı ağrıtcam
Ben her zaman yalnızım zaten
Gerek yok yalnız kalmak daha iyi
Asla
gerek yok yalnız kalmak en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?