Benimle ilgilenen her erkeğe nemrut kesilip onu uzaklaştırıyorum. Neden yaptığımı bilmiyorum. Ben nasıl bu huyu aşarım?

Ne kadar begensem de ondan nefret ediyormuş gibi davranıyorum ki yaklasmasin bana ama yaklassin da istiyorum ben bu huyu nasıl aşarım

Benimle ilgilenen her erkeğe nemrut kesilip onu uzaklaştırıyorum. Neden yaptığımı bilmiyorum. Ben nasıl bu huyu aşarım?
Cevapla