Eşim yanımdayken bana bakıyorlar, neredeyse aramız bozulacak?

Bir değil iki değil. İlk olduğu zaman o kadar güzelsin ki diyordu ama artık aramız çok gergin olmaya başladı. Her çıktığımızda aynı şey. Çok geriliyor, o an sinirlenmeye başlıyor. Ne bakıyorsun falan diyor kavga çıkacak diye korkuyorum bunun önüne nasıl geçicem beyler nolur bi kadının yanında erkek varsa ona öyle dik dik bakmayın ya
Güncellemeler
1 yıl
Belirtmek aklıma gelmedi, yazayım. Açık saçık giyinen biri değilim, fiziğimi de ulu orta yerde göstermem öyle. Yüz güzelliğim var ama artık kendime bakasım bile gelmiyor aramız yavaş yavaş kötüleşecek diye korkuyorum
Eşim yanımdayken bana bakıyorlar, neredeyse aramız bozulacak?
Cevapla